Maak een logo voor KOKPIT Consultant voor MKB

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: LjVis
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 240.00
  • Datum start : 18-05-2020 11:20
  • Datum einde : 01-06-2020 00:00
  • Status : Actief
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 63
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Maak een fris en sprekend logo (ook te gebruiken op visitekaart en andere communicatiemiddelen) voor KOKPIT. Waarbij er een duidelijke verbinding is met mijn dienstverlening. Naast de naam wil ik ook een eigen uniek beeldmerk hebben wat ik dus zonder de naam KOKPIT kan gebruiken in mijn communicatiemiddelen.

Geen enkele succesvolle organisatie kan zonder organisatiecockpit (dashboard met daarin de belangrijkste sturingsindicatoren). Oftewel de meters waarin je ziet hoe je organisatie er voor staat. Iets staat bijvoorbeeld in het rood, oranje of groen.

Op mijn website wil ik een leuke combinatie maken van de losse woorden KOK en PIT. De quotes hierbij zijn bijvoorbeeld:
-Een KOK staat in zijn keuken te sturen op allerlei relevante informatie, zijn doel is een tevreden klant.
-Een PIT moet je eerst zaaien voordat het kan groeien en bloeien.
-Een kok gebruikt zijn gasPIT om bij te sturen voor het perfecte gerecht

Ter voorbeeld het begin van een blog: Ben je de chefkok op gebied van jouw passie en interesse? Maar minder ervaren in het maken van concrete meetbare doelstellingen en dit vertalen in een maandelijkse cockpit? Gefeliciteerd! Je bent een van de vele ondernemers die waarschijnlijk vanuit zijn passie gegroeid is naar een onderneming met meerdere medewerkers en van iets “hobbymatigs” naar “serieuze business”.

Mijn kernwaarden zitten op 'nuchter', 'eerlijk', 'concreet', 'vertrouwen'.


Bedrijfsomschrijving:

KOKPIT helpt kleine MKB bedrijven die willen groeien in omzet en nettowinst maar geen heldere doelstelling en stuurinformatie hebben. Maar wel de wens en behoefte om meer grip te krijgen en te sturen op hun doelstelling met relevante Kpi’s.

Doelgroep:

Micro / Kleine MKB bedrijven met een omzet tussen 100k en 2000k. KOKPIT helpt bedrijven tot 20 medewerkers om naar een volgende groeifase te gaan. Of het nu gaat om een start-up of gevestigd bedrijf.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik moet nog een keuze maken voor een kleurenpallet op mijn website en huisstijl. Kleuren die ik prettig vind in het logo zijn, wit, grijs/antraciet en groen. Het logo moet dus passen in deze kleuren. Ik houd niet van heel veel tekst in een logo, ik ben meer van beelden. En mijn huisstijl mag een combinatie zijn van strakke elementen gecombineerd met duurzaamheid, natuur en ambacht.

Recente Inzendingen
Social Network