ClickCease Ontwerpen van Dizma mlinar - Ontwerp een logo en huisstijl voor De Oplaadclub

Ontwerp een logo en huisstijl voor De Oplaadclub

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Klok Teamontwikkeling
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 27-11-2020 08:05
  • Datum einde : 10-01-2021 07:01
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 247
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We starten binnenkort met een crowdfunding om de benodigde financiering te krijgen. Voor de landingspagina en alle communicatie willen we een mooie en herkenbare huisstijl laten maken.

Leren en ontwikkelen doen we niet in muffe zaaltjes met stoffige trainers maar online, op een plek waar je je thuis voelt. Als het gaat over werken, ontspannen en groei is dit de plek. Dit mag terugkomen in het logo.

Bedrijfsomschrijving:

Laten we eerlijk zijn. Tijd en aandacht voor jezelf nemen schiet er soms wat bij in. Je hebt een vol sociaal leven, een stevige ambitie en wilt ook graag lekker leven. Best lastig om de balans te houden. Wij weten als geen ander hoe fijn het is als er een plek is waar je naar toe kan om je helemaal op te laden.
Die plek hebben wij voor je gemaakt. De Oplaadclub. Bij ons kun je weer helemaal opladen, energie tanken en werken aan jezelf. Zo kun je ontspannen elk doel bereiken. Hoe fijn zou dat zijn?

Een online (huddle)community. De kern is een aanbod van cursussen over ontspannen, jezelf presenteren en hoe je doel te bereiken. Daarnaast zijn we een netwerk. Eenmaal aangesloten ben je lid en profiteer je van de kennis en ervaring van anderen. Je kunt (deel-)groepen binnen de community opzetten en we zijn er om je individueel te coachen. Door een aanbod dat is afgestemd op wat jij nodig hebt is er voor iedereen een eigen parcours te maken en precies daaraan te werken waar jouw uitdaging ligt.

Doelgroep:

Ambitieuze Young Professional (23-40) die op zoek is naar zichzelf en carrière wil maken.
Bezig met werk, beter worden en doorgroeien, kennis, ervaring en een netwerk opbouwen. Zowel privé als werk gerelateerd bezig met groei. Privé bezig met gezin, relatie, huis. Kortom, veel tegelijk!

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Mint/lichte kleuren. Hout. Hangplanten. Aarde. Hip/hipster. Of juist meer nineties, felle kleuren.
Logo mag ook alleen de naam De Oplaadclub zijn.

Dizma mlinar
  • Logo & Huisstijl # 1144114 voor Ontwerp een logo en huisstijl voor De Oplaadclub wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Dizma mlinar:

      Bij deze versie van het logo symobolisseerd de cirkel de club/community.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1144113 voor Ontwerp een logo en huisstijl voor De Oplaadclub wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1144112 voor Ontwerp een logo en huisstijl voor De Oplaadclub wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1144111 voor Ontwerp een logo en huisstijl voor De Oplaadclub wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1144110 voor Ontwerp een logo en huisstijl voor De Oplaadclub wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1144109 voor Ontwerp een logo en huisstijl voor De Oplaadclub wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Dizma mlinar:

      Een strak, tijdloos en typografisch logo. Door kleurgebruik heb ik de nadruk gelegd op het woord oplaad (opladen) aangezien dit de boodschap van het logo bevat. Het gebruik tekstueel van + en - en associatief kleurgebruik geeft het woord opladen nog meer duiding. Roze/rood staat hier voor leeg en mint/lichtgroen voor vol. De volgorde van de kleuren geeft aan dat na bezoek van de club je weer vol energie of rust bent.

      U vindt hier enkele opzetjes die verschillen in opstelling, kleurgebruik en lettertype keuze. De logo's kunnen als nodig uiteraard ook verwerkt worden in een ander lettertype of kleur.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network