ClickCease Ontwerpen van MeijerMedia - Ontwerp een logo en huisstijl voor een minder sexy dienst/product

Ontwerp een logo en huisstijl voor een minder sexy dienst/product

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Mandy_CC
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 400.00
  • Datum start : 07-01-2011 15:29
  • Datum einde : 30-01-2011 15:29
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS, BMP
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 74
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Pool Service wil graag een complete huisstijl laten ontwerpen, inclusief een nieuw te ontwerpen logo. Het logo kan zowel uit een beeldmerk als een woordmerk bestaan. Een pay off is niet noodzakelijk. Het logo moet dynamiek uitstralen, maar tegelijkertijd betrouwbaar en herkenbaar overkomen. Poolservice wil graag:

• Een logo met eventueel een pay off
• Visitekaartjes
• Briefpapier (voorpagina en volgpapier)
• Enveloppen (diverse formaten, excl. en incl. venster)
• Bedankkaartjes

Bedrijfsomschrijving:

De Kernwoorden voor Pool Service zijn:
CBL-fust/CBL-krat
• Kostenreductie
• Advisering
• Dynamiek
• Logistieke dienstverlening
• Beschikbaarheid
• Proactief
• Plezier
• Transparant
• Onafhankelijk
• Efficiënt
• In balans (evenwicht)
• Helikopterview

Stichting Versfust, eigenaar van alle CBL-fusten, introduceert een poolmanagementsysteem van CBL-fust onder regie van Pool Service. Het poolmanagementsysteem betekent coördinatie in de pool, dus beschikbaarheid van kratten, lagere operationele kosten en geen onnodige afstemming meer tussen retailer en leverancier. Op termijn is transportkostenreductie het grootste voordeel dat behaald kan worden. Een aantal jaar geleden is besloten om over te gaan van poolbeheer naar poolmanagement, met als doel de beschikbaarheid van kratten te optimaliseren en het gebruik hiervan flexibeler te maken. In deze opzet neemt Pool Service bv naast haar rol als poolbeheerder van de CBL-kratten ook het management van de landelijke CBL-fustenpool op zich. Pool Service bv wil klanten onafhankelijk en eerlijk adviseren, zodat zij een meest optimale oplossing bereiken. Pool Service bv is een betrouwbare partner als het gaat om het optimaliseren van het proces. We hebben de relevante kennis en ervaring in huis en hebben deze beschikbaar voor onze klanten. Poolmanagement is dynamisch en vergt dus een actieve rol. Wil je meer informatie over dit onderwerp, ga dan naar www.cblfust.nl

Doelgroep:

Onze doelgroep bestaat uit:
• Producenten en retailers uit de food retail (dus supermarktketens, producenten en hun toeleveranciers)

Als je de doelgroep op functieniveau gaat bepalen heb je het voornamelijk over:
• Inkopers
• Planners
• Productieleiders
• Operationele en leidinggevende logistiek.
• Financieel manager
• Supply chain manager

Bovengenoemde functies worden voornamelijk door mannen uitgeoefend.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Wat kan niet
• Pool Service heeft niets met zwembaden te maken
• Pool Service is geen transportbedrijf, dus geen vrachtwagens in het
logo gebruiken
• ‘Vrouwelijke’ letters

Gebruik van kleuren

Elke kleur of kleurencombinatie mag gebruikt worden.

MeijerMedia
  • Logo & Huisstijl # 10687 voor Ontwerp een logo en huisstijl voor een minder sexy dienst/product wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer MeijerMedia:

      Beste,

      Bijgaand enkele conceptvoorstellen van MeijerMedia. Ik zie uw reactie op deze voorstellen graag tegemoet.

      Mocht u een voorkeur hebben voor één van deze concepten dan verwerk ik deze graag in een eventuele huisstijl.

      Mvgr.

      Matthijs Meijer
      MeijerMedia
      www.meijermedia.nl

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network