ClickCease Ontwerpen van Egbert - Een startende personeelsbemiddelaar met grote dromen (Deel twee!)

Een startende personeelsbemiddelaar met grote dromen (Deel twee!)

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: phonkoop
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 550.00
  • Datum start : 12-02-2011 17:02
  • Datum einde : 12-03-2011 17:01
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 21
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Doelstelling Site:
*) Gemakkelijk zoeken van vacatures
*) Eenvoudig je gegevens/CV achterlaten
*) Uitleg van verschillende diensten
*) Onderscheidend vermogen zien, ervaren van Personal Link

Website Personal Link (richting, andere ideeën zijn welkom):

Hoofdpagina (moet weerspiegelen wat Personal Link inhoud zoals waarden, cultuur, waarvoor de organisatie staat en natuurlijk wat de dienstverlening inhoud). Niet te zakelijk, niet te druk, het moet leuk zijn om naar te kijken, vertrouwen wekken. Op deze hoofdpagina moet ook ruimte zijn voor buttons waarbij je jezelf snel kan inschrijven, contact op laten nemen en om je aan te melden voor bijvoorbeeld een nieuwsbrief. Liefst geen pagina waarbij je naar beneden moet scrollen om alle informatie te lezen. Het moet in een oogopslag duidelijk wat deze site inhoud.

5 onderliggende pagina's met de daarbij behoorde links (Klanten, Kandidaten, Vacatures, Achtergrond Personallink, Contactformulier. Voor elke pagina zoek ik eenzelfde structuur, maar verschillende grafische plaatjes die betrekking hebben op het onderwerp (Klanten, Kandidaten, Vacatures, Achtergrond Personallink, Contactformulier). Over de volgorde ben ik nog niet uit.

Klanten/Opdrachtgevers/Relaties (met button direct kandidaten/zzp'ers zoeken):
- Doelgroepen
- Productvormen
- Werkwijze
- Beschikbare kandidaten/ZZP'ers
- Referenties van kandidaten
- Achtergrond Personal Link
- Aanmelden nieuwsbrief
- Contact opnemen / uploaden vacature/opdracht
?
Kandidaten/Nieuwe werkgever/Vaste Banen/Werving en Selectie (met button direct vacatures zoeken)
- Doelgroepen
- Productvormen
- Werkwijze
- Beschikbare vacatures
- Referenties van opdrachtgevers
- Achtergrond Personal Link
- Aanmelden vacature overzicht/nieuwsbrief
- Contact opnemen / Uploaden CV

ZPP'ers/Opdrachten/Tijdelijk werk (met button direct opdrachten zoeken)
- Doelgroepen
- Productvormen
- Werkwijze
- Beschikbare opdrachten
- Referenties van opdrachtgevers
- Achtergrond Personal Link
- Aanmelden opdrachten overzicht/nieuwsbrief
- Contact opnemen / Uploaden CV

Wie zit er achter Personal Link / Wie ben ik?
- Achtergrond Personal Link/ History Personal Link
- Filosofie / Kernwaardes
- Doelstelling / Richting / Focus / Ambitie Personal Link
- Doelgroepen / Regio
- Al Personal Gelinked? / Contact gegevens

Graag wil ik ook advies ontvangen voor de next step, aangezien ik geen ervaring heb met het bouwen van websites. Hoe zorg ik dat de tekst erop komt, hoe sluit ik een CRM pakket erop aan etc. Mocht je nog vragen hebben of ideeen kun je mij altijd mailen [email protected] of bellen op 06-11621141

Bedrijfsomschrijving:

Personal Link is een arbeidsbemiddelingsbureau dat zich richt op het bemiddelen van ZZP'ers en het bemiddelen van mensen die een vaste baan zoeken. Naast dat Personal Link vraag en aanbod bij elkaar brengt, kunnen er ook diensten worden geleverd in de vorm van coaching, training en begeleiding.

Het doel van Personal Link is om binnen 4 jaar een succesvol bemiddelingsbureau te runnen vanuit Brabant in de regio Brabant(eerst als eenpitter en daarna verder groeien met meer personeelsleden en specialisme). Personal Link, heel plat gezegd, is de persoonlijke link (in de vorm van mijzelf) tussen de werkzoekende/ZZP'er en het bedrijfsleven.

Kernwaardes van de organisatie zijn expertise (momenteel gaat Personal Link zich richten op de doelgroep financials. Hieronder vallen de boekhouders, financieel medewerkers, controllers etc. Deze doelgroep heeft minimaal een MBO+ achtergrond), passie (voor werk, reizen, nieuwe dingen ontdekken), ruimte en tijd (gevoel dat iemand tijd voor je heeft, geïnteresseerd is in jouw verhaal, oprecht meedenkt in oplossingen), betrouwbaar (afspraak is afspraak, houden van het bemiddelingsvak en onderhouden van contacten, zonder dat daar een commercieel tintje aan hoeft te zitten) en transparantie (voor wat betreft werkwijze, voorwaarden en verwachtingen). Persoonlijke klik/contact is een heel belangrijk en vertrouwen een must!

Mijn achtergrond: Na 10 jaar in de branche te hebben werkt, ben ik voor mijzelf beginnen in de personeelsbemiddeling (de link zijn tussen het bedrijfsleven en de werkzoekende/zzp'ers). Ik ben zelf 34 jaar en heb een HBO achtergrond. Persoonlijke kenmerken van mijzelf zijn houden van het leven (langdurige reizen naar Australië, Nieuw Zeeland), openheid, gedreven, zorgvuldig, nieuwsgierig, gelijkwaardigheid, creatief in het vak en humor.

Doelgroep:

Mijn doelgroep zijn ZZP'ers die een opdracht zoeken en personen die een vaste baan willen. Met name HBO of hoger die gespecialiseerd zijn op hun vakgebied (In de eerste jaren van mijn bedrijf richt ik eerst op financieel, daarna wellicht aanvullen met andere specialisme).

De opdrachtgevers bevinden zich met name in de eerste jaren in Noord Brabant e.o. Dit zullen met name opdrachtgevers zijn binnen de profithoek. Contactpersonen zijn met name personeelfunctionarissen of financieel directeuren, financieel managers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Egbert
  • Website design # 16859 voor Een startende personeelsbemiddelaar met grote dromen (Deel twee!) wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Egbert:

      Beste Peter,

      Hierbij nogmaals een ontwerpvoorstel voor Personal Link.

      Ik heb ditmaal de lay-out veranderd zodat de pagina makkelijker en duidelijker in te delen valt.
      Ook heb ik om een beeld te creëren 3 voorbeelden gegeven.

      Home:
      Aan de linkerkant blijft het vaste menu met de simpele zoek- en inlogfunctie. In het midden valt een gewenste tekst te plaatsen o.i.d. (vrije invulling). Via ‘direct inschrijven’ komen de gebruikers op een aparte site waar een formulier ingevuld kan worden. Door op ‘Opdrachtgevers, ZZP’ers of Kandidaten te klikken komt men de pagina uit die hieraan gerelateerd is.

      Zoekresultaten:
      Na het invoeren van een zoek opdracht komt men op deze pagina. Mensen gerelateerd aan de zoekopdracht worden hierop weergeven met een korte toelichting van naam, leeftijd en functie. Bovenaan wordt weergeven hoeveel resultaten er zijn (1/4 pagina’s) en onderaan valt door de pagina’s heen te bladeren. Uiteraard wanneer men op een volgende pagina komt, verschijnt er ook en optie om terug te bladeren.

      Profiel:
      Snelle opbouw hiervan gemaakt, valt volledig aan te passen en uit te breiden. De profielpagina van iemand weergeeft een kort overzicht over hem of haar. Cv is te bekijken in PDF of DOC. Onderaan is de balk ‘Uitgelicht/Nieuws’ ditmaal vervangen door Suggesties waar snel andere profielen aan te klikken zijn. Ook kan uiteraard bovenaan terug geklikt worden naar de zoekresultaten pagina.

      Ik ben benieuwd naar je reactie


      Met vriendelijke groet,


      Egbert Markerink

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Website design # 16742 voor Een startende personeelsbemiddelaar met grote dromen (Deel twee!) wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Egbert:

      Beste Peter,

      Ondanks het feit dat er al diverse presentaties zijn aangeleverd waarop door jou zeer positief is gereageerd, wil ik toch nog een ontwerpvoorstel leveren.

      De pagina weergeeft een simpele indeling, welke zonder te scrollen volledig bereikbaar is. Ik heb er voor gekozen het design redelijk compact te houden en gestructureerd te werk te gaan, zodat de pagina’s van kandidaten, opdrachtgevers etc. makkelijk indeelbaar zijn en er eventueel veel informatie op kan worden gezet indien nodig (Zodra er doorgeklikt wordt naar een andere pagina dan de ‘home’ pagina, verdwijnt de onderste kop ‘uitgelicht / nieuws’ en wordt er dus extra ruimte gecreëerd voor overige/belangrijkere informatie).
      Tussen ‘Uitgelicht’ en ‘Nieuws’ kan gekozen worden door één van de twee aan te klikken.

      Het idee achter de foto’s die bovenaan te zien zijn (Opdrachtgevers, ZZP’ers en Kandidaten) is dat de foto welke wordt aangeklikt voor het weergeven van de desbetreffende pagina kleur krijgt met de blauwe letters erboven, terwijl de andere twee foto’s zwart wit kleuren en de tekst erboven grijs wordt. In dit geval zitten we op de ZZP’ers pagina (zoals in de onderste balk te zien is).

      Alle foto’s, kleuren, lettertypen en indelingen zijn uiteraard volledig aanpasbaar naar eigen wens.
      De gebruikte foto’s zijn volledig gedekt en hoeven dus niet meer achteraf aangekocht te worden.


      Ik zie je feedback graag tegemoet (ondanks het feit dat je misschien al een definitieve keuze hebt gemaakt).


      Met vriendelijke groet,

      Egbert Markerink

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network