ClickCease Ontwerpen van lucvandenbos - Hoe moet een actuele modewinkel zich online laten zien? Laat het maar zien !

Hoe moet een actuele modewinkel zich online laten zien? Laat het maar zien !

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: lodewijkmode
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 599.00
  • Datum start : 25-10-2012 13:40
  • Datum einde : 26-11-2012 13:30
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 19
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zijn op zoek naar een webdesign die ons winkelpotentieel van meer dan 800 m2 naar de buitenwereld toont. Veel mensen die onze winkel niet kennen staan versteld van onze winkel als ze eenmaal binnen zijn. Wat wij nu missen in onze site is het Lodewijk winkel gevoel en onze belangrijkste USP ons vakbekwame team van medewerks. Verder willen wij in de site actualiteit kwijt kunnen zoals acties en events en een galerie van foto's van de winkel of etalage poppen me de laatste mode trends(www.lodewijkmode.nl

Bedrijfsomschrijving:

Lodewijk mode voor mannen is een actuele mannen mode winkel in het middenhoge segment.
In een sfeervolle actuele mode omgeving kleeden wij mannen waarbij persoonlijke aandacht voor de klant een belangrijke meerwaarde is.
Onze winkel bestaat uit drie afdelingen
Jeans, casual en Bussines met een party en maatwerk gedeelte
Lodewijk mode voor mannen in Franeker heeft een regionale functie met als primair marktgebied Friesland.
Wij bestaan 70 jaar en de derde generatie is actief.

Doelgroep:

De primaire doelgroep voor de site is de potentiële Lodewijk klant Van 20 jaar tot 80 jaar
Deze is niet hoog modisch maar wel actueel modisch

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het aangeven van ons winkel potentieel in de afdelingen Jeans, casual, business(party en maatwerk).
Social media integratie met name Facebook
De winkel een dominante plek geven samen ons verkoopteam
sites die aanspreken www.stegengamode.nl
en www.vanwesten.com

lucvandenbos
  • Website design # 138290 voor Hoe moet een actuele modewinkel zich online laten zien? Laat het maar zien ! wedstrijd Klacht indienen
    1. lucvandenbos zegt

      In deze opzet is er voor gekozen om een andere opzet. Zoals voor alle ontwerpen geldt, is ook dit ontwerp een mockup.

      Bovenaan treft u het menu aan met daaronder de verschillende productgroepen.

      De grote foto van de winkel is een slider of er kan een walk-trough door de winkel worden gemaakt. Daaronder treft u een tweetal afbeeldingen waarin bijvoorbeeld de laatste trends kunnen worden gepresenteerd.
      Tot slot de presentatie van de personal shoppers en het team.
      Aan de rechterkant is facebook geïntegreerd met daar twee acties gepresenteerd.

      In de witte balk is een optie om je te abonneren op de nieuwsbrief.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Website design # 137870 voor Hoe moet een actuele modewinkel zich online laten zien? Laat het maar zien ! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer lucvandenbos:

      Bijgaand ontvangt u de inzending voor een nieuwe homepage.

      In de opzet is bewust gekozen voor een rustige uitstraling, zodat de klant overzichtelijk kan kiezen.
      Als eerste hebben we gekozen voor een grote slider waarmee de acties en de laatste trends mee naar voren gebracht kunnen worden. Ook de gehele pagina kan in kleur worden aangepast aan de laatste trends en/of seizoenen. Door regelmatig te vernieuwen zullen klanten vaker een bezoekje op de site brengen en verleid worden.

      Om in te zoemen op de productgroepen zijn de vier buttons onderin aangebracht.

      Voor de presentatie van de winkel en het personeel kan volgens ons het beste gekozen worden voor een film. Reden hiervoor is dat er goed kan worden ingezoomd op de verschillende stylen die Lodewijk in huis heeft. Maar er kan ook goed duidelijk gemaakt worden dat elke leeftijdscategorie (20 - 80 jaar) kan slagen bij Lodewijk.
      Eveneens biedt film een uitstekende mogelijkheid om de expertise van de medewerkers te presenteren.
      De film is nu opgenomen onderin, maar kan ook in de slider worden getoond.

      Social media links zijn ook opgenomen in de pagina. Op vervolgpagina's kan er gekozen worden om content uit deze media op de pagina op te nemen.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network