ClickCease Ontwerpen van thisign - Website design administratiekantoor

Website design administratiekantoor

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: John Otten
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 599.00
  • Datum start : 20-06-2013 21:46
  • Datum einde : 12-07-2013 21:45
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 21
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zijn een administratiekantoor voor het MKB.
Natuurlijk zijn wij van de cijfers, ordners & belastingen.
Maar wij zijn ook zoveel meer dan het beeld van een “saaie, stoffige, het moet nu eenmaal, boekhouders cultuur”
Kijk ook eens op onze oude website www.admkor.nl voor inhoudelijke informatie over ons. Deze website wordt dus compleet vervangen, vandaar deze wedstrijd!

Enige tijd geleden hebben wij wel ons logo totaal vernieuwd; zie hiervoor het bijgevoegd bestand.

Wij vragen veel creativiteit in de grafische presentatie van onze nieuw te bouwen website. Daarbij kunnen de inhoudelijke kaders leeg of met voorbeeld tekst van onze oude website worden gevuld; het gaat ons om alle grafische weergaven van de website ex content. De grafische presentatie moet in elk geval geen doorsnee website van de vele administratiekantoren die er al zijn, maar juist met kop en schouders bovenuit steken.De volgende zaken geven de richting aan:

- aan de hand van inhoudelijke teksten ons vakmanschap als administratiekantoor uiteraard naar voren laten komen. Wij stellen ons daarbij 5 webpagina’s voor, elk met een eigen inhoud/doel. Om een idee te geven van de inhoudelijke pagina’s volgen hier grofweg de pagina’s:
o Homepage: Wie wij zijn, wat wij zijn, waarom wij er zijn.
o Vervolgpagina: Dienstverlening & tarieven
o Vervolgpagina: Blogpagina met vakinformatie, reageer mogelijkheid
o Vervolgpagina: Interactieve pagina / acties
o Vervolgpagina: Contact pagina / formulier /

- Aan de hand van de grafische presentatie moeten de inhoudelijke teksten zo gaan “leven” dat de bezoeker van de website het “wouw” gevoel krijgt en graag de hele website verder doorzoekt. Wij willen dat de grafische presentatie op alle 5 pagina’s voor een deel anders is, maar wel met een zekere ruggegraat die op alle pagina’s te herkennen is / terugkomt; gebruik van ons logo is daarbij uiteraard ook een must; de grafische presentatie hoeft niet per se aan te sluiten bij de inhoud van de pagina, zolang het het ‘wouw’gevoel blijft bekrachtigen. Bij de grafische weergave hoeft de inhoudelijke tekst die wij schrijven ook niet verplicht in een vierkant of rechthoekig kader te zitten, maar kan best qua vorm varieren. Stilstaand beeld af te wisselen met bewegend beeld.

- Buiten de 5 pagina’s om is het een pre om een lijst met “leuke grafische ideeen” toe te voegen waarbij dus de uitwerking nog aan ontbreekt.

- Vanzelfsprekend koppelingen met sociaal media.

- Fraaie vindingrijke navigatie

- Bij voorkeur scrollen beperkt houden

- Bij voorkeur gemakkelijk in te passen in uiteindelijke te bouwen “open source” website; joomla / wordpress; wanneer je echter creatief veel meer kan met een geheel eigen ontwerp, dan ook van harte uitgenodigd!!

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

thisign
  • Website design # 225117 voor Website design administratiekantoor wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer thisign:

      Beste John Otten,

      Hierbij mijn ontwerp voorstel voor uw website.
      Ik heb de blauwe kleur uit uw logo gecombineerd met wit en grijze kleuren om het een moderne uitstraling te geven, dat nog steeds zakelijk is, maar niet stoffig.
      Boven het menu staat hoe jullie te bereiken zijn en links naar social media, zodat de website bezoeker direct contact met jullie kan zoeken, zonder te hoeven zoeken. Door dit soort elementen bovenaan te plaatsen zorgt dat ook voor een betere zoekresultaten binnen Google.
      De banner in het voorstel is actie-matig om mensen te trickeren. Het is natuurlijk ook mogelijk om alleen een beeld zonder tekst erin te verwerken of zelfs een video.
      Onder de banner heb ik 3 pijlers toegevoegd met beelden.
      Onder de 3 pijlers heb ik een testimonial gedeelte toegevoegd, dat interactief kan werken door te rouleren. Daarnaast staat een pijler met 'Waarom Otten & Ribbens?' Hierin kan je beknopt uw pluspunten van uw bedrijf benoemen, waarom de klant het beste met u in zee kan gaan.

      De footer is opgedeeld in 3 kolommen. In het eerste kolom kan er contactinformatie geschreven worden (door de contactinformatie te herhalen, zorg je wederom voor een betere vindbaarheid in google). De tweede kolom bevat de laatste 4 nieuws-items die online zijn geplaatst. De derde kolom bevat een twitter-widget, waardoor de laatste tweets automatisch ingeladen worden.

      Ik zie graag uw reactie tegemoet.

      Met vriendelijke groet,
      Frank

    2. John Otten zegt :

      Hallo Frank,

      Dit is niet echt wat wij zoeken; je moet nogal naar beneden scrollen en dat willen wij juist beperkt houden; de slider bovenaan is erg dominant aanwezig en ons logo verhoudingsgewijs bijna onzichtbaar; ook de navigatie bovenaan staat erbij alsof het onbelangrijk is; de grote grijze balk onderaan vinden wij ook niet mooi en te groot; enige sterke punt is dat er op verschillende plekken iets "gebeurt" (nieuwsitems / twitter /algemene info enz.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network