Badkamerhuis.com Logo & Huisstijl voor Sanitairwinkel - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Badkamerhuis.com Logo & Huisstijl voor Sanitairwinkel

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: Bereijk
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 589.00
  • Datum start : 29-12-2014 08:24
  • Datum einde : 10-01-2015 09:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 91
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Badkamerhuis is een nieuwe franchise organisatie met een centrale webwinkel. Voor dit concept zoeken wij een nieuw logo met een passende huisstijl. Het moet een fris en moderne uitstraling krijgen.

Bedrijfsomschrijving:

De winkels staan niet op A locaties. Klanten komen niet in luxe showrooms maar in een soort van 'luxe' magazijn gelegen op bijvoorbeeld een industrieterrein waarbij diverse opstellingen zijn gemaakt als ter inspiratie. Mocht de klant andere wensen hebben dan kunnen wij dit middels de website en documentatie bespreken. Badkamerhuis verkoopt A producten tegen internetprijzen. De service en kwaliteit zijn dus hetzelfde als bij dure showrooms.

Doelgroep:

Mensen die voordelig een degelijke badkamer wensen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Bij het leveren van de huisstijl wensen wij ook passende kleuren (ca 5) toe te passen is in de communicatie. Dit alles moet niet schreeuwerig overkomen. Badkamerhuis.com is dus geen dure maar betrouwbare badkamerwinkel met voordelige producten.

Een van de kleuren die er in voor dient te komen is een actieve oranje kleur voor de call to actions in de webwinkel.

Social Network