ClickCease naam en logo voor startend verzekerings/ assurantiekantoor - Bedrijfsnaam - Brandsupply

naam en logo voor startend verzekerings/ assurantiekantoor

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: J en C
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 08-10-2013 10:23
  • Datum einde : 01-11-2013 10:05
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 67
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Twee vrouwen (met voorletters C en J) starten een assurantiekantoor, gericht op de zakelijke markt.
Steekwoorden:
frisse, heldere naam, pakkend en duidelijk. Graag naam/logo met onze voorletters. Bijv. C en J door elkaar heen, wat een G oplevert. Moet een zakelijk karakter uitstralen.

bedrijf richt zich op:
zakelijke markt (geen particulier) waarbij risico management ( het in beeld brengen/ inventariseren van de risico's en kans en impact bepalen, waardoor de bedrijfscontinuiteit gewaarborgd blijft). Zodra het risico niet gedragen kan worden, kijken we naar de mogelijkheden om deze te beperken/ verminderen (preventieve maatregelen) of zelfs uit te sluiten. Wanneer het risico niet gedragen kan worden leveren wij de verzekeringsoplossing die bij het bedrijf past.

Ervaring:
Beide vrouwen hebben jarenlange ervaring op het gebied van adviseren van verzekeringen. Waarbij maatwerk oplossing en klantbehoefte centraal staat. Wij stellen de persoon achter het bedrijf centraal en bouwen een vertrouwensband op. Wij zijn onderscheidend door onze pro actieve en betrokken houding naar onze relaties.

ideeën:
check vinkje (van controle)
de G van Grip op de verzekeringen



De naam mag niet voorkomen als geregistreerde naam/ logo



Bedrijfsomschrijving:

bedrijf richt zich op:
zakelijke markt (geen particulier) waarbij risico management ( het in beeld brengen/ inventariseren van de risico's en kans en impact bepalen, waardoor de bedrijfscontinuiteit gewaarborgd blijft). Zodra het risico niet gedragen kan worden, kijken we naar de mogelijkheden om deze te beperken/ verminderen (preventieve maatregelen) of zelfs uit te sluiten. Wanneer het risico niet gedragen kan worden leveren wij de verzekeringsoplossing die bij het bedrijf past.

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

geen pastelkleuren,
simpel en klein logo
helder blauw/ groen/ rood ( geen oranje)

musthaves:
transparantie, duidelijkheid, uitstraling vertrouwen in risico beheer

Social Network