ClickCease Naam voor exclusief suitehotel in rijksmonumentale boerderij in Elp (Drenthe) - Bedrijfsnaam - Brandsupply

Naam voor exclusief suitehotel in rijksmonumentale boerderij in Elp (Drenthe)

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: BBDeNoord
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 175.00
  • Datum start : 05-03-2012 19:33
  • Datum einde : 25-03-2012 19:30
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 121
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een goede naam voor het kleinschalige suitehotel/ plus tagline (slogan)!

Voor een impressie zie prezi presentatie: http://prezi.com/sroik2hnr4ng/suitehotel-in-elp/.

Voorwaarde is wel dat de naam makkelijk te onthouden is, tijdloos,
niet te hoogdrempelig/cultureel (‘Art & Design Suites – op een Corbusier naar Monet kijken’),
maar ook niet te oubollig (‘Ut Schoapenhoes - uw beste hut in Drenthe’ of ‘De hoge Brink - want al het andere is zo laag-bij-de-gronds’ ).

Bedrijfsomschrijving:

Ontwikkeling van een bijzonder Suitehotel / luxe B&B in een rijksmonumentale boerderij in Drenthe. De boederij ligt in het plaatsje Elp aan de hogebrinkseweg 1.

De overnachtingslocatie is met name bijzonder omdat het extra faciliteiten biedt en bovendien een exclusieve ervaring wenst te geven. “ Het is de bedoeling dat gasten uit de hectiek van alledag worden gehaald, geïnspireerd raken door de omgeving en bovendien de mogelijkheid krijgen zich creatief te uiten in de bibliotheek, de high tea locatie, het atelier, de muziekkamer, ontspanningskamer en de omgeving (erop uit).”

Missie is om mensen een 'tijdloos moment' te laten ervaren, dat je in een flow komt... In Drenthe noch in Nederland is zo’n concept aanwezig. Het is van belang dat het bed and breakfast ook qua online en offline identiteit zich onderscheidt van andere bed and breakfast.

Suitehotel bestaat uit:
• 5 verschillende architectonisch vormgegeven suites
• High Tea locatie inclusief open keuken
• Atelier
• Buitensauna en Jacuzzi
• Vergader- trainings- en ontspanningsruimte (gecombineerd)
• Bibliotheek met lees- werktafel en aparte muziekkamer
• Tentoonstellingen door openbare ruimten en gangen
• Mooie parkachtige tuin met 2 buitenterrassen voor ontbijt

Kernwaarden:

• Persoonlijk en warm
• Exclusief en luxe (gelijk 5 sterren niveau)
• Creatief en inspirerend (mooie locatie waar men zich creatief kan uiten...dit creatieve kan ook iets simpels als lezen zijn)
• Authentiek (alles wat de gast vindt is komt uit het hart van de gastheer/vrouw, alles is weloverwogen. Boerderij is authentiek, maar ook het design en architectonische)
• Rust en ontspanning (wandelen, jacuzzi, bad, relaxen )

Tone of voice:

• Wel gebruik van u-vorm, maar niet te formeel.
• De website bezoeker wordt namelijk direct aangesproken (dus persoonlijk taalgebruik).
• Korte zinnen, helder en begrijpelijk taalgebruik.
• Wel af en toe beeldend taalgebruik want we verkopen een droom

Doelgroep:

Doelgroep
• Particuliere gasten met een bovenmodaal inkomen/pensioen. Het zijn voornamelijk jonge en oudere (echt)paren, hechte vrienden.
• Zakelijke gasten die een businessovernachting zoeken (plus vergaderlocatie managementteams.
• Doelgroep High tea- Dagrecreanten en toeristen, gasten en bewoners uit de omgeving (bijv vrouwenclubjes) in een straal van 25 kilometer van de Bed and Breakfast. (geen specifieke doelgroep)

Deze doelgroepen zijn gasten die komen uit Nederland en België (wellicht duitsland).

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network