ClickCease Op zoek naar een prikkelende en exclusieve bedrijfsnaam - Bedrijfsnaam - Brandsupply

Op zoek naar een prikkelende en exclusieve bedrijfsnaam

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Mirjam De Z
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 05-11-2012 11:52
  • Datum einde : 30-11-2012 11:46
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 133
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zijn op zoek naar een bedrijfsnaam voor een service bureau waarbij wij diensten willen gaan aanbieden aan senioren. Wij willen ons richten op de leeftijdscategorie 70+. Waarbij wij pakketten willen aanbieden, denk aan een vrijetijdspakket ( naar musea, wandelingen, koken kortom inspelend op de toenemende eenzaamheid onder ouderen), een financieel pakket (financiële administratie op orde brengen, begeleiding naar banken/notaris ed), uiterlijke verzorgingspakket (knippen, pedicure,manicure, massage), begeleiding van en naar ziekenhuis en ondersteuning tijdens revalidatieperiode, kleine klusjespakket (van huishouding tot tuinverzorging), aanvraagpakket (aanvragen voor aanpassingen tot ziekenhusaanvragen en pgb).
In principe willen wij ons richten op de iets meer bemiddelde oudere. Wij willen een excellente service gaan bieden, waarbij het niveau van de begeleider hoog is.
Bij de start van de onderneming zullen wij zelf ook veel uren moeten gaan maken in de begeleiding. Toekomst beeld is echter wel dat wij meer de bemiddeling op ons gaan nemen.
Wij zijn op zoek naar een naam die direct duidelijkheid geeft en een tikje exclusief is, maar die het niveau overstijgt van 'ouderen servicebureau'.
Wie zijn wij? Wij zijn mirjam en Raymond 36 en 42 jaar oud. Twee kinderen van 5 en 2. Ons zoontje van 5 is zwaar geestelijk en lichamelijk gehandicapt. Ons zoontje is ook de reden dat wij dit gaan opstarten. Wij willen zelf over onze agenda kunnen beschikken en een zinvoller invulling (maatschappelijker) aan ons leven geven. Mirjam is bedrijfsleidster geweest en Raymond bankier.

Bedrijfsomschrijving:

Zie hierboven.

Doelgroep:

Wij gaan ons richten op de senioren doelgroep 70+. Die in principe nog lichamelijk en geestelijk midden in het leven staan. En niet alleen van hun AOW moeten leven.
Wij willen senioren de mogelijkheid bieden om volop van het leven te kunnen genieten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network