ClickCease Ontwerp van een nieuwe huisstijl op basis van bestaand logo "The Art of Power" - Huisstijl - Brandsupply

Ontwerp van een nieuwe huisstijl op basis van bestaand logo "The Art of Power"

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: VEV
  • Categorie: Huisstijl
  • Totaal budget: € 260.00
  • Datum start : 28-07-2014 09:58
  • Datum einde : 20-08-2014 10:47
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 17
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zijn op zoek naar een nieuwe huisstijl die de spirit van ons nieuwe logo uitstraalt. Vorig jaar hebben we een nieuw logo ontwikkeld op basis van 3 kleuren: blauw (voor onze rationele aanpak), rood (voor de gedrevenheid in wat we doen) en groen (voor een duurzame filosofie). Onze slogan "The Art of Power" staat voor onze op maat gesneden aanpak van complexe energieprojecten.
Al deze elementen willen wij graag verwerken in een nieuwe huisstijl die past bij het logo: briefhoofd, business cards, powerpoint template, background voor leaflets (zowel horizontaal als verticaal). Het is de bedoeling om het huidige logo volledig te behouden.
De huisstijl moet evenwichtig en rationeel zijn, vertrouwen uitstralen, zonder veel franjes maar eventueel met een knipoog naar "The Art of Power".

Bedrijfsomschrijving:

Vanparijs Engineers is een ingenieursbureau gespecialiseerd in energieprojecten (kwalitatieve energieopwekking, onondebroken stroomvoorziening,enz.)voor kritische - vaak industriële - toepassingen. Onze dienstverlening is zeer uitgebreid: van kleine energiestudies, ontwerp, turnkey bouw en onderhoud van installaties tot zelfs financiering van energieprojecten.
Ons motto is "The Art of Power": wij willen technisch complexe projecten omzetten in een uniek maatwerk voor onze klanten.

Doelgroep:

Onze klanten zijn kritische en veeleisende energiegebruikers o.a. ziekenhuizen, overheden, datacenters, industrie, luchtvaart, enz. die op zoek zijn naar een deskundige partner voor hun energieproblematiek. Wij streven naar een duurzame relatie met al onze klanten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het logo zelf heeft als 3 felle kleuren met een opvallend design. De rest van de huisstijl houden we dus graag rustig en evenwichtig, zodat het geheel niet schreeuwerig wordt.
Het lettertype dat gebruikt wordt in het logo is Futura Narrow maar dit hoeft niet absoluut verdergezet te worden in de rest van de huisstijl, wel een modern lettertype dat erbij past.

Social Network