ClickCease Ben jij die unieke designer die out of the box durft te denken en de boodschap van Supergoodmoodfood.nl vorm kan geven? - Logo - Brandsupply

Ben jij die unieke designer die out of the box durft te denken en de boodschap van Supergoodmoodfood.nl vorm kan geven?

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Eric Feitsma
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 09-12-2013 14:48
  • Datum einde : 28-01-2014 14:40
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf, png,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 145
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Superfoods hebben nog steeds een niet interessant, braaf, "geitenwollensokken" imago dat nog steeds alleen voor een relatief kleine groep interessant is.

Daar willen wij niet aan mee doen. Wij van supergoodmoodfood.nl denken bij ons nieuwe logo / imago aan: duidelijk herkenbaar, aantrekkelijk, laagdrempelig, stoer, snel, strak, kwalitatief, overzichtelijk, fris, sexy, voor de man en de vrouw die het leven omhelzen, het gezin dat in het hier en nu leeft, met durf, met power, met humor, gezondheid, smaakvol,klasse, sportief, geen grenzen, voor jong én oud, voor iedereen die van het leven houdt, voor iedereen die zijn gezondheid belangrijk vindt maar ook lekker wil leven, niet zeuren, no nonsense enz. Het moet een logo/imago worden met een "lading", een merk waar je je thuis bij voelt, waar je bij wilt horen, waar over gesproken wordt (social media), wat mooi op een T-shirt staat.

NIEUWE AANVULLING: Ik wil graag een krachtig logo waarin een variant (géén kopie!) van de bekende “S” van Superman is verwerkt. Ik wil een “S” in 3D met de tekst “supergoodmoodfood” er bij. De “S” moet op den duur het herkenningsteken van de webshop worden. De “S” kan recht op staan, maar mag ook schuin staan waardoor wat perspectief ontstaat en het 3D effect wordt vergroot. De “S” moet aantrekkelijk, stoer, snel, strak, kwalitatief, fris, sexy, voor de man én de vrouw worden, maar mag geen agressie uitstralen. Voor de kleur van de “S” denk ik aan fris groen omdat dit goed bij voeding en gezondheid past. Glanzend (metallic) of juist soft pastel i.c.m. strakke letters of vage transparante letters. Ben ik nog niet helemaal uit, graag ontvang ik meerdere (kleur) suggesties. De “S” moet niet alle aandacht trekken, het logo moet goed in balans zijn en de naam goed leesbaar. In de webshop omgeving zal veel van grijstinten gebruik gemaakt gaan worden zodat afbeeldingen van producten er echt goed uit knallen (voorbeeld www.purepharma.com). Het logo moet hier goed in passen. Houd er rekening mee dat er nog een korte pay-off onder het logo geplaatst moet kunnen worden. Graag het logo zonder achtergrond (kleur)zodat deze makkelijk ergens op of overheen geplaatst kan worden.

Bedrijfsomschrijving:

Supergoodmoodfood.nl wordt een website waarop op een makkelijke, laagdrempelige manier een beperkte selectie van superfoods wordt aangeboden.Superfoods is een term die je tegenwoordig vaak tegenkomt in speciaal zaken maar ook steeds vaker in de grote supermarkten. Superfoods zijn natuurlijke voedingsmiddelen die buitengewone hoeveelheden voedingsstoffen bevatten. De meeste gezonde voedingsmiddelen hebben 2 of 3 bijzondere eigenschappen die goed voor de gezondheid zijn, superfoods bevatten vaak 12 of meer bijzondere eigenschappen. Het unieke en tevens kenmerkende aan superfoods is dat deze voedingsmiddelen enorm rijk zijn aan mineralen, vitaminen, aminozuren en antioxidanten.
Ook specifieke superfoods voor sportuitoefening zullen aangeboden worden, zoals de producten van myvega.com. Maar ook chiazaden (chiazaden.nl) in een aantrekkelijke verpakking. Dus geen oneindig assortiment, maar wel een assortiment met een uitgekiende selectie van reeds bekende veel gevraagde producten.

Doelgroep:

Jong en oud die vol en relaxt van het leven genieten en zich er van bewust zijn dat zorgen voor je eigen gezondheid steeds belangrijker wordt in onze hedendaagse maatschappij.
Maar er wordt nog voldoende tijd en geld door de doelgroep besteed aan zaken die het leven leuk maken. De doelgroep betreft dus NIET gezondheidsfreaks, NIET mensen die alleen biologisch of vegetarisch eten, NIET mensen die willen afslanken maar juist die GROTE groep die zich steeds bewuster wordt van het belang van goede, pure, rijke voeding waaronder superfoods.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Nog geen idee, we zijn benieuwd naar je input.

Social Network