ClickCease DropThat - Logo - Brandsupply

DropThat

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: dropthat
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 09-04-2015 19:50
  • Datum einde : 07-05-2015 19:42
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf, indd, eps,gif
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 111
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Hallo!

Wij zijn een nieuw initiatief gestart. En zijn op zoek naar een logo / huisstijl. Om onze eerste ideeën vorm te geven. Wij zijn bezig een on-line platform te starten waarmee je je eigen begrafenis nu al kan invullen en nabestaande kunt helpen.

Bedrijfsomschrijving:

Drop That
De enige zekerheid die je in het leven hebt, is dat je vroeg of laat dood gaat. Niet bepaald een vrolijk onderwerp, dus denken we er liever niet over na. Maar zijn er niet een aantal zaken die we juist nu, gezond en midden in het leven, kunnen regelen?

En, hebben wij als mensen niet de behoefte iets achter te laten op de wereld dat iedereen altijd aan ons doet herinneren? Een offline of online document waarin alles staat wat je vrienden en familie nooit mogen vergeten?

Eureka!
DropThat
Drop That is ontstaan vanuit het idee je nabestaanden te ontzorgen. Jouw nabestaanden hebben namelijk, nadat jij overleden bent, maar 6 dagen om een heleboel praktische zaken te regelen en beslissingen te nemen over de manier waarop jij wordt begraven.
Drop That geeft je de mogelijkheid om een profiel aan te maken op internet waarin al je wensen omtrent je begrafenis zijn vastgelegd. Bovendien moet het een veilige plek zijn waar je foto’s, filmpjes en muziek kan bewaren. Het is een digitale kluis waar praktische gegevens als een adressenlijst, wachtwoorden van je online profielen, locatie van je reservesleutels etc. veilig opgeslagen zijn.

Het gaat over je leven, niet over de dood
Om je profiel aan te maken nemen we je mee op een reis door je leven, van jong naar oud. Aan het einde van deze interactieve tocht heb je niet alleen je wensen omtrent je uitvaart vastgelegd, maar je hebt een boek samengesteld over jezelf, met foto’s, je lievelings liedjes, mooie herinneringen, verhalen, gedichten en andere hoogte - en diepte punten uit je leven. Dit boek kan je alleen online bewaren, maar je kunt ook één of meerder hardcopies bestellen.

Het klinkt in eerste instantie misschien een beetje raar, maar je kan ook een film opnemen met instructies voor je uitvaart, of om bepaalde mensen nog wat wijze raad mee te geven. Misschien wil je met behulp van een filmpje wel alle gasten op je begrafenis toespreken. Één ding is zeker, Drop That helpt je met het opnemen en bewaard jouw film veilig toch het zo ver is.

Kortom
Drop That wil mensen bewust maken van het feit dat je je begrafenis beter kunt regelen als de dood nog niet aan de orde is. Zo voorkom je emotionele en overhaaste beslissingen. We verenigen uitvaartondernemers en door de gezonde concurentie blijven prijzen en mogelijkheden transparant. Om het aantrekkelijk te maken een profiel aan te maken nemen we mensen mee op reis door hun leven, zodat ze buiten het vastleggen van de paktische zaken vooral ook een tastbaar boek over zichzelf samenstellen. Deze dienst bieden wij ook aan voor kinderen.

Doelgroep:

Iedereen komt hiervoor in aanmerking. Echter hebben we een focus op 30ers 40ers en 50ers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Naar eigen interpretatie.

Wij willen wel heel erg wegblijven uit de bestaande branche, denk daarbij aan Dela, Yarden, Monuta en de hele grafsfeer die daarbij komt kijken. Verschrikkelijk.

Wij willen jong, dynamisch, eigentijds, gewoon en natuurlijk, down to earth.

Social Network