ClickCease Logo brainstormtool Involver gezocht! - Logo - Brandsupply

Logo brainstormtool Involver gezocht!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: ISIZ BV
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 125.00
  • Datum start : 10-08-2011 14:08
  • Datum einde : 07-09-2011 14:03
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 39
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zoeken het perfecte logo voor Involver. We willen Involver gaan aanbieden op een aparte website. Bij een nieuwe start en website hoort ook een nieuw logo. Het logo moet professionaliteit uitstralen, de kracht van Involver weergeven (hierboven uitgelegd) en intrigerend werken. Het moet mét maar ook zonder de naam 'Involver' te gebruiken zijn.

Bedrijfsomschrijving:

We zoeken dit logo voor een product van ISIZ BV: Involver. Involver is een online brainstormtool die van grote groepen mensen in korte tijd ideeën en inzichten verzamelt. Het proces bestaat globaal uit vijf stappen. Je geeft je eigen idee, beoordeelt ideeën van anderen en krijgt ook de mogelijkheid om op de ideeën van anderen voort te borduren.

Het unieke van deze tool is dat kwaliteit (door onderlinge beoordeling) en kwantiteit (het bereik is enorm groot in korte tijd) worden gecombineerd. Er is geen moderator in het spel, dus deelnemers kunnen op geen enkele manier beinvloed worden.
Involver is een hulpmiddel voor online onderzoek.

Involver is goed te gebruiken voor:
•Brainstormsessies onder bijvoorbeeld klanten, leden, burgers en donateurs.
•Genereren van vernieuwende, praktische ideeën.
•Oplossen van knelpunten binnen de organisatie.
•Vergroten van betrokkenheid onder klanten.
•Verkrijgen van waardevolle nieuwe inzichten.

Doelgroep:

Involver is gebaseerd op de filosofie van James Surowiecki in zijn boek The Wisdom of Crowds. Hij stelt dat collectieve intelligentie altijd hoger is dan de individuele intelligentie van het slimste individu. Dus als er geschat moet worden hoeveel knikkers er in een vaas zitten, zit het gemiddelde van bijvoorbeeld 100 schattingen dichterbij de waarheid dan de schatting van de slimste persoon.

Involver kan worden gebruikt door iedereen die op zoek is naar vernieuwende ideeën of inzichten. Zowel door particulieren, gemeentes, (sport)vereningen, marktonderzoekbureaus, mediabureaus en ga zo maar door.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

We staan overal voor open zolang het aan bovengenoemde eisen voldoet.

Social Network