logo coaching/trainingsorganisatie GaveMensen

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: gavemensen
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 25-10-2014 19:09
  • Datum einde : 08-11-2014 19:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 83
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Maak een pakkend vlot logo. Mijn stijl is vlot, puur, speels en een beetje humoristisch. Ik word blij van combinatie van foto/pentekening, fonts in gestempelde/typewriter lettertypes die niet perfect en een beetje 'gek' zijn.
Wie leeft zich uit?

Bedrijfsomschrijving:

Waar GaveMensen voor staat: Gave Mensen maken fouten, zijn imperfect en tóch de moeite waard!Het zijn júíst onze onvolmaaktheden die ons met elkaar verbinden. Kwetsbaarheid is het Lef om jezelf volledig te laten zien, de Durf om dingen uit te proberen en de Moed om te Falen. Het is inzien dat perfectie niet bestaat en je door ‘jezelf niet langer tegenhouden’ een stuk harder vooruit komt.

Ik zit graag met je ‘aan dezelfde kant van de tafel’ en geef je feedback waar je direct grote stappen mee kunt zetten. Werk met mij als je ‘wie jij werkelijk bent’ wilt inzetten als jouw grootste kracht. Kijk verder op: www.gavemensen.nl

Momenteel worden diensten in de vorm van coaching en training aangeboden. Binnen een jaar is het de bedoeling dat het volledig in een online community wordt weggezet, met trainingen en e-coaching modules.

Doelgroep:

Mensen die werken in onderwijs of zorg, hooggevoelige mensen, coaches, trainers en therapeuten, out-of-the-box denkers, schrijvers, creatievelingen, duizendpoten … Kortom, sociaal volk.

Maar ook mensen die te horen hebben gekregen ‘dat ze niet zo moeilijk moeten doen’, of ‘niet zo diep moeten denken’ over hun relatie met anderen. Maar dat is nou net de kracht van een hoogbewuste! Je bent meer dan normaal ontvankelijk voor sociale interacties. Zo registreer je nauwkeurig dat wie er z’n dag niet heeft en hoe anderen daarop reageren. Je weet precies te vertellen wie er met elkaar omgaan en wie bijvoorbeeld buiten de groep valt of problemen heeft. Je hebt een soort sociale antenne en bent in staat om gevoelens van jezelf en anderen goed onder woorden te brengen.

Ik werk met mensen die twijfel, onzekerheid en perfectionisme als belemmerend ervaren, laat hen inzien hoe ze juist ontstaan vanuit hun grootste kracht en leer hen hoe het in te zetten!

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik word blij van de websites (niet logo's) van: http://www.madaga.nl/ en http://leoniedawson.com/ bijgevoegd een plaatje met enkele logo's welke ik kan waarderen.

Social Network