ClickCease Logo EGO | Nieuwe Fashion Brand - Logo - Brandsupply

Logo EGO | Nieuwe Fashion Brand

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Bagsandheels.com
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 18-03-2013 10:05
  • Datum einde : 30-03-2013 10:03
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 83
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het logo van EGO moet inspelen op een emotie:
- high end
- exclusief
- luxury
- ultieme vrouwelijkheid / mannelijkheid (tegenstrijdig, we weten het)

Het logo van EGO Brand is bedoeld voor zowel online als offline media:
- kledinglabels (zowel van stof als van karton);
- websites;
- banners (t.b.v. affiliate campagne)
- perswand (t.b.v. events)
- posters en flyers, enz.

Bedrijfsomschrijving:

Bags and Heels (www.bagsandheels.com)is een kleine webwinkel die in eerste instantie begonnen is met het verkopen van high heels en damestassen. Sinds kort heeft Bags and Heels haar assortiment uitgebreid met bandage dresses. Dit soort jurken zijn geïnspireerd op het bekende merk Herve Leger. Herve Leger is geliefd onder sterren zoals Kim Kardashian en Beyoncé.
Bags and Heels gaat deze look a like jurken onder een eigen label op de markt brengen. Deze jurken staan bekend om hun corrigerende werking, goede kwaliteit, high end look en relatief voordelige prijs. Zeker bij bags and Heels, want er is bewust gekozen voor dunne marges in ruil voor 'de goedkopste aanbieder' als USP.
Naast deze jurken zal de collectie van EGO Brand in de toekomst worden uitgebreid met eigen kleding ontwerpen (zowel dames als heren) en eigen schoenen en tassen.

Doelgroep:

Persona: Jade
Jade houd van mode en investeerd graag in haar uiterlijk. Ze heeft een Iphone en leest mode bladen zoals de Grazia. Ze kijkt graag films zoals Sex & The City.
Ze heeft een partner, 1 kind, eigen auto en werkt fulltime.
Ze kan niet zonder social media (Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram).

De laatste trend in Fashionland volgt ze graag. Ze wordt beinvloed door fashionplatforms zoals Fashion Chick, blogs over mode, celebrity's en fashion gerelateerde evenementen.

Haar mode gerelateerde aankopen zitten gemiddeld rond de €70. Maar voor een unieke item vindt ze €200 ook geen probleem. Als het maar exclusief en van goede kwaliteit is.

Celebrity's zoals Beyoncé en Kim Kardashian vindt ze boeiend. Omdat deze dames door de media als stijlvolle fashion icons & sex symbols zijn neergezet. Ook vind ze high end merken zoals Louboutin en Herve Leger interessant.


Persona: Marc
Een stuk nuchterder maar net zo verzorgd en gericht op luxury en kwaliteit.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het mag bestaan uit tekst met een kleine beeldherkenning. Clean, maar beeldherkenning mag wat minder strak. Is geen must.

We voelen wat voor de combinatie paars met gouden letters. Maar laten ons graag verrassen door verfrissende ideeen. We willen het logo graag ook vrijstaand.

Social Network