ClickCease Ontwerpen van mireille den Hartog - Logo Latent Talent

Logo Latent Talent

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Suzanne Kroot
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 12-05-2011 11:05
  • Datum einde : 19-05-2011 11:46
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 59
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Logo is een eerste aanzet, waarop later een huisstijl gebaseerd zal worden. In een later stadium wordt bepaald of dit ook aan de graphic designer van het logo wordt toebedeeld. Logo wordt in eerste instantie gebruikt voor stationary, website en brochure.

Bedrijfsomschrijving:

Bedrijfsnaam: Latent Talent
Korte omschrijving dienst:
Een start-up in personeelsvoorziening: werven, bemiddelen en matchen van personeel.
Het gaat hier om kandidaten die uitstromen uit werk, of in een uitkeringssituatie zitten. Sectoren waarin kandidaten geplaatst worden zitten voornamelijk in de ‘handjes’ sfeer: Lassers, stukadoors, timmermannen, productiewerk. Met name zal de dienst zich specifiek richten op grote projecten. Doel is een vast dienstverband bij de werkgever. Latent Talent kan een tijdelijke uitzendconstructie bieden, tot werknemer binnen afgesproken periode klaar is voor dienstverband bij werkgever. Het verschil met een reïntegratie bureau is dat Latent Talent eerst opdrachten werft vanuit een breed werkgeversnetwerk en daar geschikte kandidaten bij zoekt (en dus niet andersom). Het werven van kandidaten geschiedt hoofdzakelijk door het zelf selecteren van kandidaten met een uitkering van het UWV of gemeenten. Indien nodig wordt er een opleiding aangeboden / ingekocht bij een opleider. Kernwaarden van het bedrijf: professioneel, integer, daadkracht, deskundig, klantgericht.

Doelgroep:

Latent Talent heeft te maken met 5 doelgroepen
- UWV en gemeenten: werving kandidaten
- Werkgevers: grote bedrijven, projectontwikkelaars
- Werkzoekende uitkeringsgerechtigden
- Verzekeringsmaatschappijen
1 logo dat alle doelgroepen aanspreekt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Logo moet reproduceerbaar zijn op beeldscherm en print, het mag geen kleurafwijkingen vertonen. Tevens is het een vereiste dat het goed reproduceerbaar is in zwart/wit.
Geen fotografie in logo.
Belangrijk voor logo: professionele uitstraling, no-nonsense
Geen specifieke kleurwens.
Het logo levert een grote bijdrage aan de herkenbaarheid en top-of-mind positie

Er is nog geen definitief besluit genomen over url en bedrijfsnaam, daarom het verzoek om verschillende varianten te ontwerpen.
1. Latent Talent
2. Latent-Talent
3. Latent Talent BV
4. Latent Talent personeelsvoorziening

mireille den Hartog
  • Logo # 21330 voor Logo Latent Talent wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer mireille den Hartog:

      hierbij een variatie, de t's in hoofdletters gezet, als een soort brug en Poort naar de match. Daarnaast groen en blauw voor een frisse jonge maar wel krachtige uitstraling

    2. Suzanne Kroot zegt :

      Bedankt voor de varianten. De rood met blauwe je eerste inzending) blijft toch de krachtigste denk ik. Donderdagavond leg ik een selectie van ingezonden logo's voor aan de eigenaren. Daar zal deze ook tussen zitten.
      Groet Suzanne

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 21078 voor Logo Latent Talent wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer mireille den Hartog:

      de 2 T's zijn aan elkaar verbonden als idee naar de match die jullie teweeg willen brengen en hoop ik in de toekomst ook gaan doen voor vele "klanten"

      Met vriendelijke groet,

      Mireille den Hartog
      UNE ontwerpstudio

    2. mireille den Hartog zegt

      Heb geprobeerd om een helder, duidelijk en krachtig logo neer te zetten. Met de 2 aan elkaar geklonken T's kun je verder in de huisstijl veel leuke en creatieve dingen doen

    3. Suzanne Kroot zegt :

      Hoi Mireille,

      De twee T's aan elkaar geklonken vind ik een goede insteek. De bovenste (rood/blauw) spreekt me het meeste aan. Zou je hier nog eens verder op door kunnen borduren? Kleurvarianten/ iets extra's met de 2 T's doen?

      Thanks!
      Suzanne

    4. mireille den Hartog zegt

      De onderste in zwart is om te laten zien dat het logo ook goed reproduceerbaar is in zwart. Met verloopjes en bepaalde overlappingen van figuren kan het wel eens een heel ander logo worden wanneer je het in zwart omzet, vandaar dat ik altijd een zwart/wit versie meestuur. Ik ga nog aan de slag met het logo.


      Groetjes Mireille den Hartog

      UNE ontwerpstudio

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network