ClickCease Logo restyling voor creatieve keukenwinkel! - Logo - Brandsupply

Logo restyling voor creatieve keukenwinkel!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: ermakos
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 05-09-2014 20:29
  • Datum einde : 19-09-2014 20:25
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf,idd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 34
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Restyling van het huidige logo voor toepassingen op allerlei gebied. Liefst met een beeldmerk dat we ook makkelijk kunnen inzetten voor de social media. Het bedrijf heeft 2 takken, keukens en interieurontwerp, dit mag ook in 2 gelijkende logo's apart worden weergegeven. We zouden het prettig vinden ze apart van elkaar te kunnen gebruiken zonder dat het meteen een ander beeldmerk wordt.

Bedrijfsomschrijving:

Janssen en Ko is een keukenwinkel in het Brabantse Uden.
Robert Janssen staat voor keukens, Erma Koster (Ko) staat voor interieurontwerp.

Persoonlijk, warm, creatief, vernieuwend en speels. Maar ook helder, duidelijk en professioneel en veelzijdig. Wij doen veel met social media (FB, twitter, Pinterest) en willen dat ook steeds meer gaan doen. Anders ondernemen is voor ons een must, we houden van korte lijnen en staan erg dicht bij de klant. Ons aanbod van keukens is breed, maar een juiste prijs-kwaliteitverhouding is wel het uitgangspunt. Naast keukens bieden we ook de optie voor keukenrenovatie en interieurontwerp.

Doelgroep:

Mensen die niet merkgevoelig zijn en die gaan voor kwaliteit en creativiteit. Over het algemeen zijn dat mensen tussen de 25 en 65, waarbij wij vooral de vrouwen willen aanspreken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kijk voor onze huidige huisstijl op www.janssenenko.nl of op facebook

Social Network