ClickCease Logo sapbar VANNU - Logo - Brandsupply

Logo sapbar VANNU

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: mhelmond
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 22-04-2015 21:57
  • Datum einde : 06-05-2015 21:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 23
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een logo voor onze sapbar. Het logo moet op flesjes als label geplakt kunnen worden waarbij een deel van het logo 'uitgesneden' is waardoor de kleur van het sap in het logo komt (bijvoorbeeld de flesjes van Sapje (zie bijgevoegde foto)). Het geheel moet aansluiten bij ons huidinstituut, Huidinstituut VANNU. De sapbar draait om beleving, genieten en mag een authentieke uitstraling hebben. We hebben een huidig logo maar staan hier nog niet 100% achter. Mede omdat het VANNU woord zo 'los' staat van het sapbar logo (zie bijlage). Het nieuwe logo mag geheel opnieuw ontworpen worden. Er een slogan of tekst bij het logo, is echter geen must.

Bedrijfsomschrijving:

Sapbar VANNU serveert smoothies in het huidinstituut. Ter promotie van het huidinstituut staan wij met de sapbar op events en markten om de link te kunnen leggen naar voeding en schoonheid en hierdoor op een andere manier in contact te kunnen komen met de consument. We willen in basis met 4 smaken gaan werken (en dus ook 4 kleuren) en 1 smaak van de maand. Dit mag op een manier terugkomen in het logo of verschillende logo's. Meer informatie op www.huidinstituutvannu.nl

Doelgroep:

Doelgroep sapbar: Iedereen van jong tot oud die bewust bezig is met gezonde voeding en huidverbetering.

Doelgroep huidinstituut: 30+ man of vrouw en focus op huidverbetering / -verjonging.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Must have is aansluiting / duidelijke link met het bedrijf Huidinstituut VANNU (hoeft niet qua kleuren maar het is wel 1 bedrijf). Must have is een deel van het logo wat 'uitgesneden' kan worden voor op flesjes.

Social Network