ClickCease Logo voor café Bracke - Logo - Brandsupply

Logo voor café Bracke

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: mwijbenga
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 13-04-2012 21:27
  • Datum einde : 30-04-2012 21:25
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 64
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Er is op dit moment géén enkele online activiteit. Er bestaat wel een logo, maar dit past totaal niet bij de zaak. Er zal de komende tijd een geheel nieuwe huisstijl worden gemaakt voor Bracke. Het logo en de kleuren die hierin worden gebruikt zullen de basis vormen voor de website, facebook pagina en andere uitingen. Het dient een logo te zijn dat enerzijds nostalgie uitstraalt. Het logo dient verder warmte uit te stralen en compact te zijn. We zijn op zoek naar een herkenbaar logo dat past bij de genoemde beschrijving van deze zaak.

We hebben een nette award hiervoor beschikbaar. Wel wensen wij dan ná de eerste versie nog aanpassingen te kunnen doen binnen deze award.

Bedrijfsomschrijving:

Café Bracke is een bruine kroeg gelegen in het centrum van Heerlen. Het is een authentieke bruine kroeg die zeer bekend is in de stad. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel bij deze kroeg. Het is een echte bruine kroeg met een groot terras dat gelegen is op een mooi plein. De inrichting is authentiek te noemen: een eikenhouten bar, veel verschillende speciaalbieren van de tap, een donkere kroeg met veel lichtjes en kaarsjes geven de bezoeker echt een warm gevoel. Aan de muren hangen overal de logo’s van de verschillende biermerken op grote platen en diverse andere attributen van biermerken.


In de kroeg wordt vanaf de namiddag geborreld door een publiek van 25-50 jaar. Later op de avond draait er een dj en is het publiek iets jonger. Er is tevens een uitgebreide lunchkaart en er zijn diverse borrelhapjes te krijgen. Het draait bij deze kroeg echt om genieten van de Limburgse gastvrijheid en het streven is om de huiskamer van Heerlen te zijn.

Doelgroep:

Doelgroep is 25-50 jaar en later op de avond is het publiek jonger.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

- De tekst: 'Cafe Bracke'

- de tekst: 'Anno 1978'

- compact

- liefst niet ovaal (concurrenten hebben dit ook)

- liefst bruine, rode, gele aardse (warme) kleuren

- gezelligheid uitstralen


Social Network