Logo voor nieuw concept binnen de Goede Doelen branche
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Nieuw concept waarbij samenwerkingsverbanden worden gesloten met de 120 bij de VFI brancheorganisatie aangesloten goede doelen in Nederland. De consument wordt via de site goed voorgelicht over elk goed doel en kan via een vereenvoudigd proces direct doneren en deze donatie bovendien spreiden over meerdere goede doelen. Focus ligt op een evenredigere spreiding van de donaties over de voor handen zijnde goede doelen, dus niet dat de grote goede doelen die een uitgebreid marketingbudget hebben alle aandacht opeisen.
Bedrijfsomschrijving:
De naam 'Doneerlijk', een samentrekking van doneer en eerlijk omschrijft precies hetgeen waar de focus op ligt. Het eerlijker verdelen van alle donaties over meerdere goede doelen.
Doelgroep:
Allereerst ligt de focus op twee doelgroepen:
- Mensen met bovenmodaal inkomen, alle leeftijden, die sporadisch doneren en geen vaste goede doelen hebben
- Twintigers en dertigers, middelbaar tot hoger opgeleid, wisselt vaak van goed doel en is bovendien bereid meer te doneren
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik laat mij graag verrassen, alleen het integreren van 'goede doelen & doneren' is wellicht belangrijk. Daarnaast misschien iets met 'spreiding'.
stevan banjac
-
-
RedPearl zegt :
Het logo staat niet ergens voor. Bovendien wederom goede doelen en doneren letterlijk genomen, niet de bedoeling. Bedankt voor uw inzending.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
RedPearl zegt :
Ik vind dit logo vrij simplistisch. Snap het idee van de collectebus, maar niet erg duidelijk. Bovendien bedoelde ik met het integreren van goede doelen en doneren dit niet letterlijk. Meer dat het beide naar voren komt in het logo. :-)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-