ClickCease Ontwerp een spannend nieuw logo voor Jong Ondernemen. - Logo - Brandsupply

Ontwerp een spannend nieuw logo voor Jong Ondernemen.

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: Jong Ondernemen
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 0.00
  • Datum start : 18-02-2013 12:52
  • Datum einde : 22-02-2013 12:40
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 15
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een nieuw logo dat in de algehele communicatie zal worden gebruikt.

LET OP: Deze wedstrijd kent geen award en dus uiteraard ook geen fees voor Brandsupply. Wij zijn op zoek naar creatieven die een steentje willen bijdragen aan de stimulans van ondernemerschap bij jongeren in Nederland. Brandsupply gelooft in dit initiatief. Wij hopen jullie ook.
Zie de opdracht aan een investering in een goed doel. Daarnaast is het wel zo dat vele student companies doorstarten. Dit betekent dat zij mogelijk een klant kunnen worden in de toekomst. Daarnaast wordt er ruchtbaarheid aandegene die het nieuwe logo van Jong Ondernemen heeft ontworpen gegeven. Bijvoorbeeld tijdens de MBO/HBO finale in het de la mar theater waar op 10 juni o.a. de launch van de nieuwe huisstijl wordt gevierd.

Bedrijfsomschrijving:

Jong Ondernemen is hét platform voor educatie van ondernemerschap. Jong Ondernemen vindt dat je ondernemerschap niet alleen in theorie kunt leren maar vooral door het te DOEN. De stichting is een enthousiaste en ondernemende non-profit organisatie, waarbij een substantiële bijdrage nagestreefd wordt voor een betere economische toekomst van Nederland, die valt of staat met de mate van ondernemerschap van de jongeren van nu. Middels een doorlopende leerlijn en nauwe betrokkenheid vanuit het bedrijfsleven ontwikkelen leerlingen en studenten van alle leeftijden ondernemersvaardigheden door ‘learning by doing’.
Jong Ondernemen is opgericht in 1990 op initiatief van ABN AMRO, VNO-NCW en MKB-Nederland in samenwerking met het Ministerie van Economische Zaken, de Kamer van Koophandel en de NBA.

Doelgroep:

Jong ondernemen is primair gericht op jonge ondernemers, van primair onderwijs tot aan universiteit. De belangrijkste stakeholders zijn educatieve instellingen, overheid, bedrijfsleven en vrijwilligers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het logo dient ondernemerschap uit te stralen, modern te zijn en de diverse stakeholders aan te spreken. Verder laten we ons graag inspireren door jullie creativiteit!

Social Network