ClickCease S'HE Dechering (coaching & training) - Logo - Brandsupply

S'HE Dechering (coaching & training)

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: SusanD
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 07-04-2015 21:50
  • Datum einde : 05-05-2015 21:40
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 82
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een fris en modern logo voor een nieuw coachings- en trainingsbureau. Het logo moet fris, hip en zakelijk ogen. Ik heb het nodig voor o.a. zowel online als offline PR materiaal (b.v. op de website, flyers, visitekaartje, FB pagina)

Graag twee verschillende logo's. Een logo met de tekst: S'HE Dechering
En een ander logo bestaande uit een afbeelding. Een Witte Lelie, dat is de betekenis van mijn naam: Susan en coaching heeft ook te maken met groeien en bloeien.
Net zoals het merk: NIKE ook de merknaam heeft als logo maar ook het logo bestaande uit de swoosh.

Bedrijfsomschrijving:

Bedrijfsomschrijving
Een Coaching en trainings praktijk gericht op hoogopgeleiden, ondernemers en managers (voornamelijk vrouwen). De praktijk richt zich met name op carrière en loopbaan coaching waarbij het welzijn, de 'arbeidsgezondheid' de focus heeft. Zij worden begeleid om het optimale uit zichzelf te halen om de kwaliteit van hun leven te verbeteren voor een gelukkiger en gezonder leven. Mensen met problematiek die te licht bevonden wordt om naar een psycholoog te gaan kunnen hierbij terecht, dus waarbij sprake is van moeilijkheden of die worstelen met bepaalde situaties. Tevens ligt het accent op coaching en niet behandeling. Dat wil zeggen; op de preventie van problematiek, de positieve kanten van een persoon en de persoonlijke ontwikkeling.

Mijzelf:
Momenteel ben ik nog een eenmanszaak en coach en train ik als psycholoog. Ik ben een psychologe van dertig jaar en ben werkzaam geweest in de reguliere zorg (eerste en tweedelijnszorg bij de GGZ) Echter paste ik niet in deze wereld aangezien het te grijs is voor mij. Daarnaast werk ik liever met milde problematiek dan zware stoornissen. Zodoende ben ik overgestapt naar het bedrijfsleven, waar ik een tijd werkzaam ben geweest in marketing en sales. Momenteel pas ik mijn kennis en ervaring over geestelijk welzijn toe in het bedrijfsleven door middel van coaching en het geven van trainingen.

Toekomstplannen:
In de toekomst wil ik uitbreiden door een soort detacheringsbureau voor coaches, psychologen en trainers te worden, waarbij ik opdrachten en clienten voor hen binnen haal en hierover dan commissie ontvang. Daarnaast wil ik een onlineplatform ontwikkelen waarbij online- coaching en trainingen worden aangeboden.


Diensten:
Coaching
De coaching is met name opgedeeld in enerzijds loopbaanadvies (het bieden van een nieuw perspectief) en anderzijds op het verkrijgen van de juiste work-/life balance.

Trainingen:
De trainingen bestaan uit: teamtrainingen voor bedrijven, fit en gezond ondernemen voor ondernemers, vrouwelijk leiderschap training voor managers, en binnenkort ook een training over gezond slapen.

Missie en visie:
Echte rijkdom en geluk vind je van binnen, als je doet wat bij je past. Dan kun je leven en werken volgens je ware wensen en idealen.
Veel mensen durven echter nog niet te kiezen voor het geen wat bij hun past of hebben zelf geen idee wat dit zou zijn omdat ze zichzelf nog niet goed genoeg kennen. Wij geloven dat doormiddel van coaching en training je dit kan ontdekken om zo het beste uit jezelf te halen. Net zoals professionele topsporters een coach hebben, kan iedereen een coach gebruiken voor een productiever en gelukkiger leven. Echter heeft coaching nog een zweverig of amateuristisch imago en psychologische begeleiding heeft een zwaar, formeel en ontoegankelijk karakter. Het is mijn missie om als psycholoog persoonlijke ontwikkeling voor iedereen toegankelijk, makkelijk en leuk te maken.

Doelgroep:

De hoofd doelgroep zijn hoogopgeleide vrouwen van 25 jaar en ouder, (30-45jr) die relatief lichte problematiek en milde klachten hebben. De doelgroep is onder te verdelen in young potentials, managers en ondernemers. De subdoelgroep zijn hoogopgeleide mannen van dezelfde leeftijd met tevens lichte problematiek (vergelijkbaar met problematiek in de eerstelijnszorg).

Kenmerkend:
Zij zijn trend gevoelig, perfectionistisch en gedreven. Verder leven zij bewust, actief en een druk sociaal leven. Ze zijn veelal actief op het internet en met sociale media. Verder hechten ze belang aan presteren, bewust- en gezond leven (voeding, beweging/sport) en hun uiterlijk voorkomen/ hun imago).

Behoefte:
Deze mensen ervaren veelal moeilijkheden op het gebied van carrière-, financieën en in het privéleven. Zij hebben de behoefte aan meer zelfvertrouwen, een duidelijke richting, zingeving, rust, balans, plezier en ontspanning.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Een Witte Lelie (dat is de betekenis van mijn naam: Susan)
Frisse kleuren, de huisstijl is fris groen, helderblauw en fuchsia roze en grijstinten.

Social Network