ClickCease Vivaart: samen vaart maken voor een betere samenleving - Logo - Brandsupply

Vivaart: samen vaart maken voor een betere samenleving

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: JannekeGramberg
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 02-04-2015 18:18
  • Datum einde : 16-04-2015 18:09
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 86
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een fris, dynamisch logo, dat verbinding, richting, lef, veelzijdigheid en kleur uitstraalt. Ik breng verschillende bedrijven en overheidsorganisaties samen en zorgt voor verbinding, samenwerking en resultaten. De bedrijfsnaam 'Vivaart' staat voor samen vaart maken voor een betere samenleving. Maar ook voor Viva Art, levenskunst. Ik zorg er nl. niet alleen voor dat mensen beter samenwerken (de serieuze kant van de zaak), maar ook dat ze er samen plezier in hebben. Als logo wil ik echter puur een beeldmerk, dus zonder de bedrijfsnaam zelf.

Bedrijfsomschrijving:

Mijn bedrijf biedt advies en projectmanagement op het snijvlak van overheid en bedrijfsleven. Ondernemers en overheidsorganisaties bij elkaar brengen, organiseren en begeleiden om samen 'green business' te ontwikkelen en te zorgen voor meer werkgelegenheid.

Als persoon ben ik een enthousiaste, gedreven en veelzijdige vrouw. Ik doorzie complexe onderwerpen, processen en netwerken snel en weet via welke logische, concrete stappen we samen verder kunnen komen. Ik heb zowel in het bedrijfsleven (chemie, energie productie en logistiek) gewerkt als voor de overheid. Daardoor ken ik de verschillende 'werelden' van binnenuit, spreek ik de taal en maak ik gemakkelijk verbindingen.

Voorbeelden:
Samen met een aantal industriële bedrijven, de provincie en Rijkswaterstaat ervoor zorgen dat er meer goederen per schip ipv met vrachtwagens vervoerd worden. Minder vrachtwagens -> minder files.

Samen met de gemeentes, onderwijsinstellingen, UWV en bedrijven ervoor zorgen dat meer mensen stages en banen vinden. En dan niet het zoveelste beleidsstuk produceren, maar de koppen bij elkaar steken, acties afspreken, samen aan de slag en resultaten boeken.

Doelgroep:

Zakelijke klanten: bestuurders of managers van bedrijven (maakindustrie, chemie, logistiek of retail), overheden (gemeentes, provincies, onderwijs) en samenwerkingsverbanden daartussen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Achtergrond: wit/transparant
Logo zelf: frisse, heldere kleuren.

Social Network