ClickCease Yinto zoekt attractief logo. Geef jij de start van onze onderneming een boost? - Logo - Brandsupply

Yinto zoekt attractief logo. Geef jij de start van onze onderneming een boost?

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: petervde
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 07-04-2015 10:56
  • Datum einde : 21-04-2015 10:45
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 84
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We gaan aan de slag met volgende activiteit: We brengen mensen bij elkaar en verzorgen workshops rond authentieke lekkernijen. In een gezellige sfeer, vrienden onder elkaar, gaan mensen dingen proeven die lekker en echt zijn. Maar, vooral, de mensen gaan iets opsteken over het verhaal achter het product!

Ontwerp een logo voor deze activiteit, die de naam Yinto zal dragen. Yinto is een samentrekking van “are You INTO?” Dit is een aanstekelijke slogan naar mensen toe. We willen effectief dat mensen elkaar aanzetten om samen te komen hiervoor.

Stel drie versies voor van het logo:

-Het logo als enige bewoording “Yinto” (of “yinto” of “YINTO”, stel zelf maar voor).

-Het logo aangevuld met de slagzin “are You INTO? (of “are you into?”, stel zelf maar voor)”, en ook een vrij veld/vak waarin wij het product kunnen noteren waarover het gaat. M.a.w. een ruimte waarin we het woord “beer” kunnen invullen als het over een concept van bierworkshop gaat.

-Het logo aangevuld met de baseline “discover together"

Het logo moet uitstralen waar ons concept voor staat: uitnodigend,gezellig, sociaal, authentiek, eenvoudig

Bedrijfsomschrijving:

We brengen vooral gezellige, leuke activiteiten die mensen zelf kunnen organiseren/boeken onder vrienden. Ideaal voor zij die nog eens iets willen doen met de vriendenkliek, maar niet goed weten wat. We starten rond het thema van authentieke lekkernijen. Mensen kunnen heel eenvoudig een workshop boeken op internet, die garant staat voor een lekkere avond, waarbij men ook iets opsteekt.
Later kan dit concept uitgebreid worden naar andere thema’s dan lekkernijen. We verwachten dus geen verwijzingen naar bier of iets culinair in het logo.

Doelgroep:

We mikken op een volwassen publiek (25-50 jaar), vooral sociale mensen, met een actief vriendennetwerk. Voor workshops rond bepaalde producten (bvb Belgisch bier), willen we snel internationaal gaan. Dus we richten ons niet alleen op de Belgische markt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Aanstekelijk, maar het moet toch authentiek overkomen (dus geen flashy of fluo toestanden).
De ruimte van het logo moet grotendeels ingevuld worden met het woord “Yinto” (of YINTO).

Social Network