ClickCease Ben jij beter dan onze huidige :-( ontwerper!! - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Ben jij beter dan onze huidige :-( ontwerper!!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Dilling&Stuiver
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 16-02-2012 16:49
  • Datum einde : 23-02-2012 16:44
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 61
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zoeken een huisstijl en logo (visitekaartjes, briefpapier (tevens digitaal), basis voor website) die passen bij onze bedrijfsomschrijving.
Persoonlijke & bedrijfkenmerken zijn; Dillig=Positief, humor, wil bouwen, open kijk op de omgeving, ziet veel en heeft veel ideeën. Stuiver=denken in mogelijkheden, gelooft in kracht van anderen, daadkrachtig. Samen zijn wij= Geloven in persoonlijke sterkten, organisatiesensitief, transparant, staan voor groei&ontwikkeling, oplossing- en toekomstgericht.
Wij willen een huisstijl&logo die soberheid met stijl uitdrukt,

Bedrijfsomschrijving:

Hallo creatieve mensen,
Wij zijn twee po-adviseurs (dames)die groot denken maar net als veel startende ondernemers nog klein zijn. Onze bedrijfsnaam is Dilling&Stuiver PO-advies. Wij onderscheiden ons op de markt van PZ-adviseurs door een oorspronkelijke benadering van het vakgebied. Waar veel collega-adviseurs zich in de benadering van de markt en de klant, toeleggen op bestaande PZ-modellen (wij weten wel wat goed voor u is), kiezen Dilling&Stuiver de bestaande visie van de ondernemer (DGA) als vertrekpunt. Wij willen niet het beleid veranderen, maar zijn beleid verbeteren.
Wij hebben nog geen concept voor een ondertitel, maar denken dat het iets moet zijn als; Uw oorspronkelijke visie werkt! en/of Meer rendement uit uw eigen visie.
Onze missie is: Bewust maken dat iedereen beschikt over een persoonlijke kracht. En deze krachten bundelen om te werken aan een succesvolle onderneming. Dit doen wij door uit te gaan van de fundamentele keuzes van de ondernemer, die de blauwdruk vormen voor zijn bedrijf (aub geen blauw in ons logo & huisstijl!!!!)

Doelgroep:

MKB ondernemers met ongeveer 8-50 medewerkers, die geen PO-functionaris in dienst hebben.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Geen blauw.

Kleuren die basis en oorspronkelijkheid uitdrukken met daarbij een vleugje klassiek. Uitspraken van Covey vinden wij mooi, maar we zijn wel down-to-earth. Onze stijl moet ook sterk en dynamisch zijn.

Social Network