ClickCease Dream-Builder - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Dream-Builder

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: rei
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 419.00
  • Datum start : 09-07-2014 14:28
  • Datum einde : 23-07-2014 14:20
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Dream-builder is een bedrijf die dromen bouwt.
Reguliere bedrijven zitten vaak vast in denkpatronen maar wij vinden een prachtige oplossing.

Het moet creativiteit en technische kennis uitstralen.

Bedrijfsomschrijving:

Dream-builder.

Soort bedrijf en doel:

Het bouwen van dromen.

Vaak zitten de reguliere bedrijven vast in een standaard denkpatroon waardoor niet alle mogelijkheden benut kunnen worden.

Mensen met een droom, kunnen mij uitdagen om deze te realiseren.
Hiervoor zijn in principe geen beperkingen zo lang ik het maar leuk vind.
Denk bijvoorbeeld aan bijzondere ontwerpen van meubels, badkamers, kunstvoorwerpen, tuinen, verbouwingen, gebruiksvoorwerpen winkels, horeca en nog veel meer…..

Dream-builder kan ook partijen bij elkaar brengen zoals architecten, interieur-designers, kunstenaars, vormgevers, schilders, bouwbedrijven, meubelmakers, 3D printers, polyester bedrijven, hoveniers enz …..
Hierdoor zijn er ook geen beperkingen in de uitvoering.

Mijn rol zal zijn: het ontwerpen en bedenken van creatieve en technische oplossingen.
Maar ook het uitvoeren van werkzaamheden die buiten de standaard taken van vakmensen vallen.
Door mijn brede ervaring in bijna alles heb ik bijna geen beperkingen die de gespecialiseerde vakmensen wel hebben.
Ervaringen: Timmeren, Bouwen, Metaalbewerking, Vezel-versterkte-kunststoffen, Electra, Installatie, Ontwerpen, Schilderen enz…..


Dromen:
Sommige mensen hebben al een beeld van wat ze willen hebben, misschien al jaren lang uitgekristalliseerd. Maar om dit te realiseren hebben ze iemand nodig die ze begrijpt.
Ik kan me heel goed in deze mensen verplaatsen zo dat het gerealiseerd kan worden.

Anderen hebben de droom om hun appartement waar ze gek op zijn een upgrade te geven maar denken dat dit niet mogelijk is vanwege de beperkte ruimte.
Er zijn heel veel praktische ruimte besparende oplossingen die ik kan verzinnen zodat de ruimte optimaal benut kan worden en het er geweldig uit ziet!

Sommigen bedrijven willen een eye catcher om op te vallen, of omdat het gewoon mooi is op die kale wand of gevel, waar een schilderrij of reclame bord toch niet bijzonder genoeg is.
Mijn creativiteit kent geen grenzen, alle vormen en materialen zijn mogelijk.

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

  • designer: AraratDesign

  • designer: WIMdesign

  • designer: V.

  • designer: V.

  • designer: niki

  • designer: AWLaan

  • designer: Eva

  • designer: Eva

  • designer: Eva

  • designer: WIMdesign

  • designer: AraratDesign

  • designer: Schull+Schull

  • designer: demetriax

  • designer: demetriax

  • designer: demetriax

  • designer: gopoa

  • designer: Eva

  • designer: LHCreative

  • designer: Eva

  • designer: Eva

  • designer: Eva

  • designer: Eva

  • designer: Eva

  • designer: Eva

  • designer: psdaiindd

  • designer:

  • designer:

  • designer:

  • designer: Trunks

  • designer: Soy

  • designer:

  • designer:

  • designer:

  • designer:

  • designer:

  • designer: graphix

  • designer: crane

  • designer: crane

  • designer: crane

  • designer: designerinspace

  • designer: designerinspace

  • designer: designerinspace

  • designer: designerinspace

  • designer: Studiohornman

  • designer: JK

  • designer: JK

  • designer: Budget Media

  • designer: Budget Media

  • designer: stevan banjac

  • designer: 7 Men

  • designer: o²Design

  • designer: LUTIN

  • designer: o²Design

Social Network