ClickCease Een naam, logo en huisstijl voor nieuw adviesbureau - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Een naam, logo en huisstijl voor nieuw adviesbureau

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: [email protected]
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 03-06-2012 10:17
  • Datum einde : 27-06-2012 10:16
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 58
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Qua ondertekst had ik bedacht Burbel traint, adviseert en organiseert. Dit in de actieve vorm.

Het bedrijf wil een frisse, jonge uitstraling hebben. De mentaliteit is 'niet lullen maar poetsen', alles is mogelijk etc. Kernwaarden zijn dan ook: flexibel, innovatief, resultaatgericht en plezier.

De huisstijl moet gebruikt kunnen worden op drukwerk en de website. Voor wat betreft de correspondentie zou het prettig zijn als het briefpapier ook zelf geprint kan worden in een word sjabloon totdat de drukker klaar is met het briefpapier en voor de digitale correspondentie. Qua huisstijl denk ik aan: visitekaartjes, briefpapier, vervolgpapier, enveloppen, powerpointslide, CV-basis en mogelijkheden voor een website.

Bedrijfsomschrijving:

Ik ga een nieuw adviesbureau starten, vooral gericht op de lagere overheid en MKB (bedrijfsvoering, communicatie, beleid). De naam van het bureau is 'burbel'.

Doelgroep:

Vooral gericht op de lagere overheid en MKB

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Lay out moet vooral strak, simpel en professioneel zijn, maar mag wel met een opvallende hoofdkleur (oranje, aqua, groen oid.).

Social Network