ClickCease "Leef lang en gezond" Voedingsupplementen - Logo & Huisstijl - Brandsupply

"Leef lang en gezond" Voedingsupplementen

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: DoGoodFeelGood
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 19-04-2012 16:36
  • Datum einde : 18-05-2012 16:12
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 28
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wat zoeken wij:

Bedenk een bedrijfsnaam met bijpassende huisstijl en logo. Denk aan alle algemene toepassingen zoals briefpapier, viska’s en banners, maar ook aan etiketten voor op vitaminepotjes, zakjes, enzovoort.

Er zijn al veel namen met Ortho erin verwerkt zoals Orthoworld, Orthovitality, Orthica enz. dit pad volgen zal niet veel opties bieden.

De term neutriceuticals of nutriceutials of zelfs nutraceutical, is dus om aan te geven dat je kunt genezen met voeding in plaats van Pharmaceutische producten. (http://www.nutraceuticalsworld.com/ valt direct af omdat die al bestaat. )

Een paar varianten voor bv de hart preventie lijn de Detox lijn

Bedrijfsomschrijving:

Nieuw te starten bedrijf in voedingssupplementen en vitaminen.


Onze producten zijn vitaminen/voedingssupplementen, gebaseerd op de Orthomoleculaire wetenschap, ofwel voedsel als medicijn. Onze boodschap heeft vooral te maken met langer en gezonder leven met behulp van voedingssupplementen.
We hebben een steunsite: www.leeflangengezond.nl

Het gaat er dus om meer voedingssupplementen te gebruiken en minder medicijnen die vaak vervelende en serieuze bijwerkingen hebben.

Ons lichaam kan beter omgaan met voedingssupplementen die veel minder en, in veruit de meeste gevallen, geen bijwerkingen vertonen. Met gericht hogere dosering kun je voorzien in de behoefte van je lichaam en gezondheidsklachten bestrijden.

Wij gaan meerder sites voor thema's opzetten bv www.hartziekte.info maar ook voor ontgiften en Obesitas met suikerziekte kan een productgroep zijn die met goede supplementen veel voordeel behaalt.

Een sterk logo dat Natuur producten als medicijn of preventie wegzet is wat we zoeken.

Doelgroep:

Er zijn verschillende doelgroepen aan te wijzen


Mensen de algemeen in hele goede conditie willen blijven


Mensen met hart problemen en/of in hun familie die preventief handelen

Suikerziekte en/of obesitas

De detox georiënteerde of voor zwakke lever

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Gebruik kleuren die passen bij natuurlijk en bij gezondheid.

wat-wel
Niet te druk
Creatief, van deze tijd, fris
Professioneel (niet saai, liever dynamisch)
Duidelijk
Bij kopiëren goed zichtbaar, moet geen zwarte vlek worden
En zeker iets dat blijft hangen nadat je het gezien hebt.


wat-niet
Ouderwets
Te veel kleur (geen kleurenpallet)

De uiteindelijke keuze maken wij uiterlijk 1 week na afloop van het ontwerptermijn bekend. Tussentijds zullen wij proberen de vragen die gesteld worden zo snel mogelijk te beantwoorden.
Het logo en de bedrijfsnaam dat uiteindelijk als 1e plaats gekozen wordt dient volledig rechtenvrij te worden overgedragen. Gebruik voor portfolio is toegestaan.

  • designer: Mant

  • designer: adcel

  • designer: erikb

  • designer: Mant

  • designer: adcel

  • designer: erikb

  • designer: adcel

  • designer: erikb

  • designer: ZoMoetDesign

  • designer: erikb

  • designer: erikb

  • designer: adcel

  • designer: Helena

  • designer: adcel

  • designer: adcel

  • designer: adcel

  • designer: adcel

  • designer: adcel

  • designer: MariekeVeenstra

  • designer: NataS

  • designer: NataS

  • designer: Budget Media

  • designer: linda

  • designer: linda

  • designer: linda

  • designer: linda

  • designer: linda

  • designer: kikker123

Social Network