ClickCease Logo en huisstijl voor adviesbureau Groen en Begraafplaatsen - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Logo en huisstijl voor adviesbureau Groen en Begraafplaatsen

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Buiten de Perken
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 07-06-2012 16:55
  • Datum einde : 13-08-2012 16:53
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf, docx, doc
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 62
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Frisse en professionele uitstraling gezocht voor Adviesbureau.
Het logo is voor opname in het visitekaartje, op brieven, rapportages, nieuwsbrieven, website, twitterprofiel.

De huisstijl moet geschikt zijn voor brieven (en enveloppen), maar vooral voor rapportages in Word en Illustrator. Rapporten worden gemaakt in A4, staand en liggend formaat en soms in A5, staand en liggend formaat.

Bedrijfsomschrijving:

Buiten de Perken adviseert (semi) overheden voor beleid, beheer en inrichting van de groene openbare ruimte. Het werkterrein is vooral openbaar groen en begraafplaatsen.
Zie voor een waaier van gerealiseerde projecten bestand 2, projectenlijst.

Bedrijfsomschrijving:
- iedere opdracht is maatwerk
- werkt aan oplossingen samen met opdrachtgever
- werkt veel samen met andere bedrijven om het beste product te bieden
- maakt gebruik van moderne communicatiemiddelen
- elk advies moet duurzaamheid en doordachtheid uitstralen

Doelgroep:

Gemeenten (afdelingen beleid en beheer), woningbouwcorporaties, provincies.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Blauwe kleuren hebben de voorkeur, mag natuurlijk en graag in combinatie met andere kleuren. Dan wel de "warme" tinten blauw/andere kleuren. Geen groen, dat hebben alle "groene" adviesbureaus al. Ook vooral geen blaadjes, boompjes en bloemetjes.

Favoriet logo geeft dubbele betekenis weer van Buiten de Perken: 1.= de "backoffice" voor openbaar groen, en 2. alle toegevoegde waarde die ik mijn opdrachten mee wil geven doordachte visie op het beheer, rekening houdend met alle gebruikers, ecologische meerwaarde, verder denken dan de neus lang is). Denk voor het laatste aan het negen-puntenprobleem.

Op het voorblad van rapportages moet ruimte zijn voor de titel, ondertitel, datum, opdrachtgever, 1 foto, het logo van Buiten de Perken, logo van de opdrachtgever (soms zijn dat 2 logo's).

Social Network