ClickCease Logo en huisstijl voor beginnende ZZP-er - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Logo en huisstijl voor beginnende ZZP-er

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: mahaw001
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 06-02-2012 18:03
  • Datum einde : 28-02-2012 17:58
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 49
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De naam van mijn bedrijf is: JM Two
Uitleg/Toelichting: Mijn vader was een veehandelaar. Zijn brandmerk (ja, in Suriname was het gebruik van een brandmerk noodzakelijk) was JM2. De 2 was onder JM. Om mijn vader te gedenken wil ik ook JM voeren. In plaats van 2 kies ik voor Two. Je spreekt dus alles op z’n Engels. Two staat ook voor ‘Tjauw wil ondernemen’. Tjauw is mijn roepnaam. Ik wil dus nu na 30 jaar in vaste dienst ondernemen. Ik ben nog niet uit of ik ‘Two’ met hoofdletter moet schrijven. Graag advies.
In mijn Ondernemingplan heb ik als bedrijfsnaam gebruikt: JM Two Management & Consultancy.
Ik weet niet zeker of ik ‘Management & Consultancy’ wil toevoegen. Als je het niet doet dan weet men niet hoe men het bedrijf moet plaatsen. Als je het wel doet dan dekt dit de lading niet van de vierde pijler van mijn bedrijf. Graag advies.
Ik wil dus het ‘brandmerk’ van mijn vader voeren als mijn ‘handelsmerk’. Ik wil daarom een logo hebben met een moderne brandmerk of iets met een associatie van een brandmerk.

Huisstijl.
Ik hou van strak, modern en representatief.
Mijn huisstijl komt terug in:
+ brieven
+ rapporten
+ presentaties (PowerPoint)
+ visite kaartje
+ Website
Lettertype, logo, visitekaartje, presentatiesjabloon moet dus voldoen aan strak, modern en representatief.
Op mijn visitekaartje wil ik ook een foto. Kan op de achterkant van de kaart. Op de achterkant wil ik bepaalde woorden vermelden die het karakter van mij of mijn bedrijf weergeven. Wat, weet ik nog niet.

Bedrijfsomschrijving:

Ik heb bijna 30 jaren werkervaring, waarvan 25 jaar bij KPN. Mijn laatste functie bij KPN was in de rol van Global Sourcing Manager. Als gevolg van een organisatieverandering was het moment voor mij daar te kiezen voor een vervolg als zelfstandige professional, in de volksmond ZZP-er. Ik heb een brede interesse en heb ook heel veel uiteenlopende functies en rollen gehad in de afgelopen 30 jaren.
Om toch focus te houden kies ik ervoor om vooral consultant, projectmanager en/of interim-manager te zijn (de drie pijlers).
De gemeenschappelijkheid zit in de verandering; de change rol die ik heel interessant vind, waar ik ervaring in heb en de overtuiging dat wij constant in beweging zijn of moeten zijn.
De vierde ‘pijler’ betreft een reeks van mogelijkheden die opgepakt zullen worden afhankelijk van het succes op de eerste 3 ‘pijlers’.
De vierde ‘pijler’ bestaat uit:
1. Business development in het IT werkveld
2. Business development in het werkveld van installaties (telecom, utilities, infrastructuur)
3. Opleiding en training
4. Ondernemen met partners in Suriname c.q. ondernemen in Suriname. In eerste instantie denk ik aan activiteiten die logisch aansluiten bij de genoemde pijlers. Op de korte termijn wil ik verkenningen houden in Suriname m.b.t. offshore dienstverlening.
5. Overige dienstverlening

Mijn overall missie is om in vrijheid te ondernemen en daarbij met grote verantwoordelijkheid met betekenisvol werk prestaties te leveren en resultaten te realiseren zodat het bedrijf en daarbinnen de medewerkers met plezier terug kijken naar de periode dat ik er was.
Voor de dienstverlening als ondernemer is mijn visie dat bij het realiseren van bedrijfsdoelen het aankomt op heldere doelstellingen, focus op klanten, klantgerichtheid en samenwerking tussen diverse personen/afdelingen binnen het bedrijf. Deze zaken moeten in samenhang bekeken en benaderd worden. In elk geval is leiderschap (persoonlijk, ondernemend, coachend en resultaatgericht) nodig om via medewerkerstevredenheid te bereiken dat klanten tevredenheid zijn.

Klanten en afnemers zie ik vooral in de branches:
• Telecom
• Utilities
• Advies bureaus die gespecialiseerd zijn in sourcing, outsourcing en offshoring
• IT bedrijven
• Semi overheid bedrijven

Ik ga via detacheringbureaus proberen om aan opdrachten te komen.

Ik omschrijf mij zelf als een gedreven, mensgerichte en ondernemende persoonlijkheid met indien nodig een hands-on aanpak. Ik ben leergierig en heb daardoor een veelzijdige carrière met functies op het gebied van Organisatieadvies, Verkoop, Customer Relationship Management, IT-outsourcing en management (Account manager, Contractmanager, Projectmanager).
Ik werk met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, klant-, mens/team- en resultaatgericht naar de doelstellingen. Ik kan goed overzicht houden, heb oog voor belangrijke details en weet structuur aan te brengen. Kwaliteit is voor mij een vanzelfsprekendheid en kan daardoor veeleisend zijn voor mijzelf en de omgeving. Omdat ik zelf optimaal functioneer in een prettige, open en dynamische omgeving creëer ik ook deze omstandigheden.

Mijn collega’s en mede-cursisten (in het verleden) typeren mij als (in willekeurige volgorde): vriendelijk, open, warm, energiek, gedreven, klantgericht, resultaatgericht, teamspeler, vertrouwenwekkend, ondernemend, initiatiefrijk, leergierig, humorvol.

De naam van mijn bedrijf is: JM Two
Uitleg/Toelichting: Mijn vader was een veehandelaar. Zijn brandmerk (ja, in Suriname was het gebruik van een brandmerk noodzakelijk) was JM2. De 2 was onder JM. Om mijn vader te gedenken wil ik ook JM voeren. In plaats van 2 kies ik voor Two. Je spreekt dus alles op z’n Engels. Two staat ook voor ‘Tjauw wil ondernemen’. Tjauw is mijn roepnaam. Ik wil dus nu na 30 jaar in vaste dienst ondernemen. Ik ben nog niet uit of ik ‘Two’ met hoofdletter moet schrijven. Graag advies.
In mijn Ondernemingplan heb ik als bedrijfsnaam gebruikt: JM Two Management & Consultancy.
Ik weet niet zeker of ik ‘Management & Consultancy’ wil toevoegen. Als je het niet doet dan weet men niet hoe men het bedrijf moet plaatsen. Als je het wel doet dan dekt dit de lading niet van de vierde pijler van mijn bedrijf. Graag advies.
Ik wil dus het ‘brandmerk’ van mijn vader voeren als mijn ‘handelsmerk’. Ik wil daarom een logo hebben met een moderne brandmerk of iets met een associatie van een brandmerk.

Doelgroep:

Klanten en afnemers zie ik vooral in de branches:
• Telecom
• Utilities
• Advies bureaus die gespecialiseerd zijn in sourcing, outsourcing en offshoring
• IT bedrijven
• Semi overheid bedrijven

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Logo moet iets van een brandmerk hebben. Zie verder behoefte.

Als kleur wil ik groen en geel. Uit onderzoek blijkt dat ik deze kleuren corresponderen met persoonlijkheid.

Social Network