ClickCease Logo en Huisstijl voor een fastfood/restaurant - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Logo en Huisstijl voor een fastfood/restaurant

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: donerbaba
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 500.00
  • Datum start : 14-09-2011 17:09
  • Datum einde : 23-09-2011 17:32
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 48
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Logo en huisstijl, huisstijl moet onder andere terug komen op onze verpakkingen, tassen etc..

Bedrijfsomschrijving:

Het bedrijf draagt de naam “DönerBaba”. Het wordt een fastfood restaurant waar je kunt genieten van Turks/Arabisch lounge muziek en de gastvrije bediening. Een plaats waar het interieur warmte uitstraalt, met zijn Arabische ornamenten, kleurrijke tegelmozaiken en authentieke meubels uit het midden-oosten. Waar je loungend een broodje Doner ( of een ander Turkse product ) kan eten. Het wordt een ware 1000 en 1 nacht beleving met een mysterieuze sfeer.

Het restaurant krijgt een prachtige ambiance welke zeer ontspannen en gezellig aandoet.
Bij binnenkomst wordt er een groot lounge eiland aangelegd met mooie banken, rood fluwelen stoelen, een Perzisch tapijt en leuke ronde tafeltjes met originele olielampjes. Dit alles creëert een huiskamersfeer waar de gast zich geheel kan ontspannen op zijn Turks/Arabisch, onder het genot van de Nargile (Arabische waterpijp). Rondom dit eiland zullen er verscheidene tafels met mooie stoelen staan waarvan sommige zijn bewerkt met gouden ornamenten. De muren worden vrolijk versierd met mozaïek. De Arabische motieven worden in het hele restaurant zichtbaar.

Dönerbaba staat geheel in het teken van Turks/Oosterse mystiek, want oosterse sferen zijn in. ‘Sprookjes van 1001-nacht’ de mensen hebben duidelijk nog geen genoeg van de Oriënt. Dönerbaba wordt een Turks/Arabisch fastfood restaurant. Je kunt er loungend eten en drinken met een sprookjesachtige 1000 en 1 nacht gevoel in een haremachtige sfeer op relaxte easy tunes van de trendy Turks/Arabisch muziek. Er wordt gebruik gemaakt van Arabische ornamenten, kleurrijke tegelmozaïeken en authentieke meubels uit het Midden Oosten. Dönerbaba is een ware 1000 en 1 nacht experience met een mysterieuze sfeer en verlichting en een reuze olielamp bij de ingang waar je je speciale wensen kan toevertrouwen.

Aan de andere kant heeft DönerBaba enorme potenties om een fastfood keten te vormen. In de toekomst zal het over de grenzen van Nederlandse provincie heen gaan. DönerBaba kan uitgroeien tot een internationaal fastfood keten.
DönerBaba heeft als missie om zijn consumenten te voorzien van snelle, gezonde en cultureel Turkse gerechten voor een relatief goedkope prijs in Turks/Arabische 1001-nacht sferen. Trendy en cool.

Doelgroep:

What business are we in: ’’De fastfood -markt van Turkse producten/gerechten’’

USP Nederland: ’’Het aanbieden van een experience aan de hand van. Trendy 1001-nacht lounge inrichting in combinatie met Turkse producten’’(dömer, turkse pizza, shoarma, falafel etc)

Target doelgroep: ’’jongeren,winkelend publiek en kantoren’’

Positioning: ’’hoge kwaliteit, lage prijs, snelle service’’

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De letters het liefst in goud kleur, en het liefst natuurlijk een origineel grafisch letterstyle. Verder kunnen de kleuren Donkerblauw, Kersenrood, Donkerpaars en goud kleuren gebruikt worden, maar de keuze is natuurlijk aan jullie.
Eventueel met de grafische verwerking van een mascotje bestaat uit een “ Fez”
( rood arabische hoedje ) een snor en een knipoogje…Maar andere ideen zijn ook van harte, laat je creativiteit spreken.

Social Network