ClickCease Logo & Huisstijl voor bedrijf in domotica (automatisering van de leefomgeving) - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Logo & Huisstijl voor bedrijf in domotica (automatisering van de leefomgeving)

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Willem
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 450.00
  • Datum start : 27-04-2012 10:51
  • Datum einde : 07-05-2012 10:48
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 56
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij willen graag de volgende zaken ontwikkeld zien:
1. Logo
We willen een woordlogo en beeldmerk dat goed bij elkaar passen, maar
die ook los van elkaar goed te gebruiken zijn.
A. Woordlogo van de naam Movatech
B. Bijpassen beeldmerk -> Rechtenvrij!!
2. Payoff die aansluit bij alle doelgroepen
3. Huisstijl
A. Visitekaartjes
B. Briefpapier, voorpagina en vervolgpagina)
C. Enveloppe (C5 met venster)
D. Powerpointformat (Titelsheet & vervolgsheets)
4. Stickers (1.5cm bij 4cm en 2cm bij 6cm)
Eenvoudige stickers met het logo, payoff, telefoonnummer en website.

Bedrijfsomschrijving:

Bedrijfsnaam: Movatech

Core business van ons bedrijf betreft domotica.
Domotica betekent eigenlijk huisautomatisering. Domotica integreert technologieën en diensten in huishoudens en organisaties. Vanuit de traditionele gewoonte zijn we gewend alle technische oplossingen in huizen en bedrijven los van elkaar te zien. Door deze, vaak standaard eilandoplossingen, slim met elkaar te verbinden ontstaat domotica. Het is dus eigenlijk niets nieuws, maar gewoon het slimmer toepassen en gebruiken van de beschikbare techniek. Het biedt dus meer functionaliteit voor hetzelfde geld.

Domotica verhoogt het leefcomfort in uw woning en draagt op een efficiënte wijze bij aan slim wonen en werken. Bij domotica draait het niet alleen om de integratie van techniek in de woning (verwarmen, ventileren, verlichten, etc.), maar ook om de integratie van diensten en service van buitenaf naar de woning toe (alarmeren, telefoneren, televisie kijken, etc.). Door deze combinatie van techniek en diensten te gebruiken op iedere plek en op ieder tijdstip dat het de bewoner past, wordt de kwaliteit van wonen en leven verhoogd.

Besturing zal vaak plaatsvinden door middel van een tablet of een smartphone.

Doelgroep:

Wij bedienen onderstaande drie doelgroepen en ons logo moet alle deze doelgroepen aanspreken, waarbij de luxe markt de meest kritische doelgroep zal zijn, maar het logo dus ook een zakelijke doelgroep aan moet spreken.

1. Mensen met een lichamelijke beperking
Door onze techniek maken wij het mogelijk om veel autonomer en
zelfstandiger te kunnen leven.
2. Luxe markt
Inspelen op de behoefte naar efficiënt energiegebruik, luxe en
comfort, zorg en veiligheid.
3. Woning Coorporaties
Met name toegangsautomatisering en intercomsystemen

Kleuren, favoriete logo's, must haves

We hebben geen voorkeur voor bepaalde kleuren. Wel vinden we het belangrijk dat ons bedrijf fris oogt en niet te behoudend. We willen ons namelijk wel onderscheiden van onze concurrenten.

Het moet passen bij onze merkwaarden:
- Vernieuwend
- Modern
- Durf
- Inlevingsvermogen
- Mensgericht
- Ontzorgen

Social Network