ClickCease Maak CH-Foundation "Het aanzien waard!!" - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Maak CH-Foundation "Het aanzien waard!!"

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: CH-Foundation
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 07-07-2014 14:37
  • Datum einde : 21-07-2014 14:34
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De CH-Foundation is een jonge stichting die net is opgericht. Doel is om, via een "make over", jonge mensen die als gevolg van een ongeval of ziekte uitwendig beschadigd zijn, te helpen zelf te leren hoe die beschadiging maximaal te camoufleren. Daardoor beogen wij hen een beter zelfbeeld te kunnen geven en dus met meer zelfverzekerdheid in het leven te staan. In de ontwerpen mogen, los van logo en huisstijl, ook verwerking getoond worden voor het gebruik in brochures en flyers.

Bedrijfsomschrijving:

De stichting is gevormd rond Christa Hoogeveen. Een expert op het gebied van visagie. De stichting biedt via behandelaars (ziekenhuizen en klinieken) haar diensten aan. Het is een kwetsbare doelgroep, waar wij voorzichtig mee omspringen. Idealiter geeft het design en huisstijl goed weer dat wat in de doelstelling staat, met aandacht voor: visagie-elementen (make-up, poeders, individualiteit, camouflage liever dan schoonheid. Ook omdat we werken met jonge mensen (meisjes en jongens "teens en late-teens" moet het aansprekend zijn. Maar onze doelgroep zijn eerst de behandelaars. Ziekerkhuizen en klinieken, meestal artsen en bestuurders. Zij moeten overtuigd worden van de inhoud van de CH-Foundation als partners om toestemming te geven met hun patienten om te gaan. Het winnende ontwerp zal een gebruiksrecht moeten verkrijgen voor publicaties (vooral op het vlak van evenementen, brieven (vooral bedelbrieven en flyers). De teksten daarbinnen zullen per geval door het bestuur van de stichting per geval worden ingevuld. tevens moet het gebruiksrecht gelden voor het gebruik op de website, waarvoor de "bouw" al door een bedrijf is gratis toegezegd. De diensten worden aan uitverkoren deelnemers gratis aangeboden.

Doelgroep:

drie: 1) behandelaars; ziekenhuizen en klinieken. Artsen en bestuurders. Een professionele en betrouwbare uitstraling. Warm met compassie .
2) jonge mensen. Aansprekend voor aspiratie-leeftijd 15-18. Vergeet niet dat de betrokken jongeren eerst via een folder zullen kennismaken met de CH-Foundation. Die moet dus voor hen aansprekend zijn, voldoende om hen, met al hun kwetsbaarheden, naar ons "te openen".
3) ouders, vrienden en vriendinnen, die publicaties van de stichting zien en kunnen helpen betrokkenen te overtuigen deel te nemen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

aansprekend voor aspiratieleeftijd 15-18, wellicht gescheiden invulling voor meisjes en jongens. Overtuigend voor "behandelaars" en indien mogelijk het element van "make-over" meegnomen. Het credo van de CH-Foundation is naar binnen- en naar buiten gericht: Het aanzien Waard!!

Social Network