ClickCease Medisch Interfacultair Congres 2012: Welvaartsparadox - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Medisch Interfacultair Congres 2012: Welvaartsparadox

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Medisch Interfacultair Congres
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 30-08-2011 15:08
  • Datum einde : 27-09-2011 15:26
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 51
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een nieuw congres heeft ook een nieuw logo en nieuwe huisstijl nodig. We zoeken een modern, professioneel logo dat studenten zal aanspreken en waar de paradox in naar voren komt. Voor de huisstijl zoeken we ook iets moderns en professioneels dat daarbij ook de aandacht trekt en intrigeert. In de bijgevoegde bestanden zijn het logo en de huisstijl van de website van het afgelopen jaar te zien als voorbeeld van wat hiermee bedoeld wordt. Het logo moet de woorden Welvaartsparadox en Medisch Interfacultair Congres bevatten.

Bedrijfsomschrijving:

Het Medisch Interfacultair Congres (MIC) is het grootste congres voor Nederlandse medische studenten en co-assistenten en bestaat al sinds 1989. De doelstelling van het congres is om jaarlijks een - binnen het curriculum van de geneeskundestudie - onderbelicht thema te behandelen, dat actueel is en dat bovenal in de belangstelling van de geneeskunde student staat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van plenaire sessies en workshops zodat de student zich optimaal kan verdiepen in het onderwerp. Voor komend congres is dit onderwerp 'welvaartsparadox'. Van elke medische faculteit neemt een student zitting in het bestuur. Hij of zij is verantwoordelijk voor een deel van de organisatie en wordt hierbij ondersteund door een commissie van een aantal medestudenten.

Zie www.stichtingmic.nl voor meer informatie over het congres. Dit is echter wel de website van het afgelopen jaar.

Doelgroep:

Medische studenten

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Denk aan de stijl van merken als AH excellent en rituals.

Social Network