ClickCease Nieuwe uitstraling voor landelijk innovatieve organisatie - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Nieuwe uitstraling voor landelijk innovatieve organisatie

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: sidneymast86
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 350.00
  • Datum start : 22-06-2012 15:58
  • Datum einde : 05-09-2012 15:56
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 54
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Logo (voor drukwerk en website)
- Briefpapier
- Visitekaartje
- Template Word & Powerpoint

Bedrijfsomschrijving:

Het AKC is is opgericht door MKB infrabedrijven uit de sector asfaltwegenbouw. Het AKC wordt gevormd door twaalf bedrijven met eigen asfaltproductielocaties verspreid over heel Nederland. Het doel van de organisatie is kennis toegankelijk te maken voor de leden.

Grote aannemers hebben eigen researchmogelijkheden die kleinere bedrijven missen. Het Asfalt kennis centrum zorgt ervoor dat kennis gedeeld kan worden maar dat ook de kleinere bedrijven meer mogelijkheden heb tot het uitvoeren van onderzoek.

AKC is een innovatieve organisatie die de nieuwste onderzoeken op het gebied van asfalt kan uitvoeren.

Doelgroep:

Wegenbouwers, overheidsinstanties, MKB

Kleuren, favoriete logo's, must haves

AKC is een technisch maar erg innovatieve organisatie. Momenteel is de uitstraling te ouderwets en past deze niet bij de vernieuwende onderzoeken die zij uitvoeren.

Het logo moet modern en fris zijn en aansluiten bij het hoofthema wegenbouw en het innovatieve karakter van het AKC.

Social Network