Ontwerp een fris logo voor een nieuwe maaltijdbox

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: DailyDish
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 459.00
  • Datum start : 28-10-2020 06:25
  • Datum einde : 30-10-2020 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 29
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Daily Dish wil het volgende uitdragen:
* Inspirerende smaken
* Lokale & waar mogelijk biologische producten
* Persoonlijke aanpak

Het logo moet fris en strak zijn en uitnodigen tot het doen van een bestelling. Wij willen het logo in onze directe communicatie met de klant gebruiken. Het logo dient geschikt te zijn voor doorontwikkeling en mag out of the box zijn.

In de kern staat Daily Dish voor wat hieronder staat. Het is eenvoudig, inspirerend en anders dan wat er al bestaat binnen de huidige foodbox markt.

Daily Dish wil inspireren in de keuken! Wij leveren elke week maaltijdboxen met verse ingrediënten en originele recepten aan huis. Onze menu’s zijn telkens een mix van unieke smaakcombinaties, Nederlandse klassiekers en toegankelijke gerechten. Met onze recepten tover jij keer op keer een gezonde maaltijd op tafel voor je partner, je gezin of jezelf.

Bovendien zijn we ongelofelijk trots dat onze gerechten worden samengesteld dóór echte mensen, vóór echte mensen. Net zoals jij.

Bedrijfsomschrijving:

Daily Dish werkt samen met lokale leveranciers en kleine ondernemingen die een super product kunnen maken.

Daily Dish wil inspireren in de keuken! Wij leveren elke week maaltijdboxen met verse ingrediënten en originele recepten aan huis. Onze menu’s zijn telkens een mix van unieke smaakcombinaties, Nederlandse klassiekers en toegankelijke gerechten. Met onze recepten tover jij keer op keer een gezonde maaltijd op tafel voor je partner, je gezin of jezelf.

Bovendien zijn we ongelofelijk trots dat onze gerechten worden samengesteld dóór echte mensen, vóór echte mensen. Net zoals jij.

Doelgroep:

Young professional
Alleenstaande
Iedereen die voor kwaliteit boven kwantiteit gaat.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het liefst geen groen en geel. Maar wij laten ons graag verrassen.

Social Network