ClickCease Ontwerpen van Budget Media - Ontwerp een logo en huisstijl voor Philius, een nieuw concept in business events

Ontwerp een logo en huisstijl voor Philius, een nieuw concept in business events

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Philius
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 22-08-2013 16:25
  • Datum einde : 12-09-2013 16:22
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 54
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een zakelijk en eigentijds logo & huisstijl voor een nieuw concept in de organisatie van executive business events. De activiteiten zijn vooralsnog gericht op Nederland, maar zullen bij gebleken succes ook snel internationaal worden uitgerold.

Bedrijfsomschrijving:

Philius brengt top- en hoger management van organisaties en leveranciers van oplossingen met elkaar in contact door het organiseren van kleinschalige, 'high profile' en 'high targeted' business events. Denk hierbij aan business diners en strategie visie-sessies. Executives worden uitgenodigd voor evenementen die exact aansluiten op een bepaald businessprobleem waar men mee worstelt (bijv. optimalisatie van bedrijfsprocessen, realiseren van besparingen, implementatie van cultuurverandering etc.). Leveranciers faciliteren deze avond en laten een executive van een klant aan het woord om aan te geven hoe hij het bedrijfsprobleem heeft opgelost waar de overige gasten nog mee worstelen. Door de specifieke opzet en inhoud die aan de events wordt gegeven en door het zeer scherp targetten van de doelgroep leveren de evenementen een veel hoger rendement dan bijv. seminars, roundtables, speeddates en beurzen.

Doelgroep:

Doelgroep zijn enerzijds executives (CEO, COO, CFO, CMO, CCO, CPO, CIO etc.) en de hogere managementfuncties van (middel)grote organisaties. Anderzijds zijn dat commercieel directeuren van leveranciers van oplossingen (produkten en/of diensten).

Kleuren, favoriete logo's, must haves

In principe is het aan de ontwerper om zijn/haar creativiteit de vrije loop te laten. Om toch enige richting te geven: het geheel mag een exclusieve uitstraling krijgen,'less is more'(lees: voorstander van het beperken tot de absolute essentie), zwart-wit mag. Een prachtig lettertype in dat kader is dat van de nieuwe taxi-dienst Uber (voorbeeld bijgevoegd).

Evt. wordt aan de naam nog de pay-off "Connecting businesses" toegevoegd, maar daar is nog niet definitief over besloten.

Budget Media
  • Logo & Huisstijl # 241694 voor Ontwerp een logo en huisstijl voor Philius, een nieuw concept in business events wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Een derde voorstel misschien vind u dit een richting?

      Mvg Mark

    2. Philius zegt :

      Hiervoor geldt hetzelfde als jullie 2e inzending.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 241321 voor Ontwerp een logo en huisstijl voor Philius, een nieuw concept in business events wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Een tweede voorstel voor uw logo, we zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.

      Mvg Mark

    2. Philius zegt :

      Mark, dank voor je inzending. Dit is echter niet een stijl die me aanspreekt, zowel qua lettertype als beeldmerk.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 241192 voor Ontwerp een logo en huisstijl voor Philius, een nieuw concept in business events wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.



      Mvg Mark

    2. Philius zegt :

      Mark, dank voor je inzending. Dit is echter niet waar ik naar op zoek ben. De letters zijn w.m.b. te zwierig. Ik zoek het strakker en moderner. De naam mag ook volledig in kapitalen worden gezet. Zoals ik in de toelichting al aangaf spreken de letters (niet het beeldmerk) van Uber Taxi me erg aan. In die richting zoek ik het meer.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network