ClickCease Ontwerp een logo en huisstijl voor Philius, een nieuw concept in business events - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Ontwerp een logo en huisstijl voor Philius, een nieuw concept in business events

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Philius
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 22-08-2013 16:25
  • Datum einde : 12-09-2013 16:22
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 54
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een zakelijk en eigentijds logo & huisstijl voor een nieuw concept in de organisatie van executive business events. De activiteiten zijn vooralsnog gericht op Nederland, maar zullen bij gebleken succes ook snel internationaal worden uitgerold.

Bedrijfsomschrijving:

Philius brengt top- en hoger management van organisaties en leveranciers van oplossingen met elkaar in contact door het organiseren van kleinschalige, 'high profile' en 'high targeted' business events. Denk hierbij aan business diners en strategie visie-sessies. Executives worden uitgenodigd voor evenementen die exact aansluiten op een bepaald businessprobleem waar men mee worstelt (bijv. optimalisatie van bedrijfsprocessen, realiseren van besparingen, implementatie van cultuurverandering etc.). Leveranciers faciliteren deze avond en laten een executive van een klant aan het woord om aan te geven hoe hij het bedrijfsprobleem heeft opgelost waar de overige gasten nog mee worstelen. Door de specifieke opzet en inhoud die aan de events wordt gegeven en door het zeer scherp targetten van de doelgroep leveren de evenementen een veel hoger rendement dan bijv. seminars, roundtables, speeddates en beurzen.

Doelgroep:

Doelgroep zijn enerzijds executives (CEO, COO, CFO, CMO, CCO, CPO, CIO etc.) en de hogere managementfuncties van (middel)grote organisaties. Anderzijds zijn dat commercieel directeuren van leveranciers van oplossingen (produkten en/of diensten).

Kleuren, favoriete logo's, must haves

In principe is het aan de ontwerper om zijn/haar creativiteit de vrije loop te laten. Om toch enige richting te geven: het geheel mag een exclusieve uitstraling krijgen,'less is more'(lees: voorstander van het beperken tot de absolute essentie), zwart-wit mag. Een prachtig lettertype in dat kader is dat van de nieuwe taxi-dienst Uber (voorbeeld bijgevoegd).

Evt. wordt aan de naam nog de pay-off "Connecting businesses" toegevoegd, maar daar is nog niet definitief over besloten.

Social Network