ClickCease Ontwerpen van estoy - Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt

Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: [email protected]
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 09-11-2012 20:35
  • Datum einde : 23-11-2012 20:31
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wat maakt het werk van Sensa bijzonder?
Dat Sensa uit is op communicatie die raakt en verbindt en dus daardoor effectief is. Sensa is italiaans voor gevoel. Sensa zoekt en vindt dus het verhaal het gevoel van de organisatie het verhaal van de medewerkers die er werken en het verhaal van haar klanten. Daar past zij haar advies op aan zodat een organisatie zo gaat communiceren dat haar boodschappen echt bij de doelgroepen ‘binnen’ komen met communicatiemiddelen die passend zijn.



Bedrijfsomschrijving:

Een eenmans communicatieadvies bureau.

Doelgroep:

Veelal overheids- en non profit organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ontwerp
Ik houd van een krachtige eenvoudige stijl. Er mag wel een mooie twist aan zitten iets unieks aangezien het bureau zich profileert met communicatie die raakt en bereikt en gaat over gevoel en emotie. Dit mag zeker tot uiting komen maar het moet wel ook zakelijk blijven.
Kleur
Het mag een krachtige kleur zijn maar niet kil! Eigenlijk een krachtige warme kleur.

estoy
  • Logo & Huisstijl # 141526 voor Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt  wedstrijd Klacht indienen
    1. estoy zegt

      Beste Mirjam,

      Hierbij mijn inzending. Uitgangspunt waren de woorden "communicatie die raakt en verbindt" uit uw omschrijving. Dat communicatie wordt verbeeld door een tekstballon is helder, maar niet zo uniek. Door deze zin echter op een creatieve manier uit te werken, ontstaat er een opvallend en herkenbaar beeld. De randen van de tekstballon zijn scherp. Het drietal symbolen raken in elkaar en worden als het ware in elkaar gehaakt. Ze zijn verbonden!

      Het resultaat is een dynamisch, krachtig en ogenschijnlijk driedimensionaal beeld. Dit zou op een mooie manier terug kunnen komen in de overige uitingen van de huisstijl.

      Hopelijk sluit het ontwerp aan bij uw wensen en smaak. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie!

      Met vriendelijke groet,
      estoy | Chantal

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network