ClickCease Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: [email protected]
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 09-11-2012 20:35
  • Datum einde : 23-11-2012 20:31
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wat maakt het werk van Sensa bijzonder?
Dat Sensa uit is op communicatie die raakt en verbindt en dus daardoor effectief is. Sensa is italiaans voor gevoel. Sensa zoekt en vindt dus het verhaal het gevoel van de organisatie het verhaal van de medewerkers die er werken en het verhaal van haar klanten. Daar past zij haar advies op aan zodat een organisatie zo gaat communiceren dat haar boodschappen echt bij de doelgroepen ‘binnen’ komen met communicatiemiddelen die passend zijn.



Bedrijfsomschrijving:

Een eenmans communicatieadvies bureau.

Doelgroep:

Veelal overheids- en non profit organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ontwerp
Ik houd van een krachtige eenvoudige stijl. Er mag wel een mooie twist aan zitten iets unieks aangezien het bureau zich profileert met communicatie die raakt en bereikt en gaat over gevoel en emotie. Dit mag zeker tot uiting komen maar het moet wel ook zakelijk blijven.
Kleur
Het mag een krachtige kleur zijn maar niet kil! Eigenlijk een krachtige warme kleur.

Social Network