ClickCease Praktijk voor kattengedrag zoekt logo & huisstijl. Mauw! - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Praktijk voor kattengedrag zoekt logo & huisstijl. Mauw!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: djkraa
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 18-12-2012 17:28
  • Datum einde : 01-01-2013 17:22
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 30
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Nieuw op te zetten Praktijk voor Kattengedrag "Catchy" heeft een professioneel logo en huisstijl nodig.

De praktijk richt zich op het oplossen van kattengedragsproblemen zoals bv agressie, angst of het kapot maken van meubilair en target daarbij professionals zoals dierenartsen en op particulieren.

Logo en huisstijl zullen gebruikt worden voor alle communicatiemiddelen zoals visitekaartjes, website, brochure.

Bedrijfsomschrijving:

De praktijk heeft als naam: Catchy, Praktijk voor kattengedrag.

Catchy is een commercieel en professioneel buro, dat gerund wordt door een afgestudeerd kattengedragstherapeute.
De praktijk houdt zich bezig met het oplossen van kattengedragsproblemen zoals bv agressie, angst of het kapot maken van meubilair.
Het gaat om normaal kattengedrag dat tot een probleem leid in de huis-situatie (bv door te weinig ruimte, aanwezigheid van andere dieren, of te weinig katten benodigdheden)

Via een beproefde methode van intake, vragenlijsten en huisbezoeken wordt het probleemgedrag geanalyseerd, een diagnose gesteld en adviezen en tips gegeven voor het oplossen van probleemgedrag.

De consulten zullen tegen betaling worden verricht en zijn inclusief een geschreven behandelplan met diagnose en therapiemethoden.

Doordat de aanpak professioneel en commercieel is moeten logo en huisstijl hierop aansluiten.

Doelgroep:

De praktijk richt zich op 2 doelgroepen:

1. Professionals: Dierenartspraktijken die een eigenaar met kattengedragsprobleem kan doorsturen naar de praktijk.
Ook dierenasiels en dierenpensions horen bij deze doelgroep.

2. Particulieren: Particulieren kunnen ook direct in contact treden met de praktijk.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De praktijk is een professionele organisatie en logo & huisstijl moeten ook een professionele uitstraling hebben. Een knipoog of link naar katten is goed, dat is de core business, maar niet te voordehandliggende elementen gebruiken, want daardoor lijkt het al snel een hobbyclubje.

Logo moet de naam van de praktijk: Catchy , in zich dragen, met het onderschrift: Praktijk voor kattengedrag.

Kleuren liggen niet vast voor me, maar liefst wel warme kleuren, dat past bij de business, niet te koele/afstandelijke kleuren.

Social Network