ClickCease Strepen trekken - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Strepen trekken

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Rapid Line
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 14-07-2011 21:07
  • Datum einde : 22-07-2011 20:56
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik wil graag een modern en strak logo en uitstraling, geen striptekeningen of iets dergelijks. Ik heb niet over kleur nagedacht maar wil het eigenlijk bij twee kleuren laten.
Rapid Line staat voor snel en goed, daarnaast willen we ons onderscheiden doordat we milieuvriendelijke producten gebruiken die, wel!, duurzaam zijn en geen oplosmiddelen bevatten.

Bedrijfsomschrijving:

Rapid Line is een zelfstandige onderneming dat belijningen en looproutes aanbrengt in bedrijfshallen. Dit betekend dus de lijnen, figuren en symbolen op de vloer, in allerlei kleuren. Hierbij moet je denken aan palletopstelplaatsen, containerplaatsen, wandelpaden e.d. Vanuit veiligheidsoverweging eist een arbeidsinspectie dat een veilige werkplek of omgeving moet worden geboden voor werknemer en gast. De bedrijven waar ik kom hebben vaak hun eigen plan en kleuren bedacht om een veilige omgeving te creeren.
Als je een bedrijf binnengaat waar veel heftrucks rijden (denk bv aan albert Hein distributiecentrum) dan wordt je bij de ingang al op allerlei regels geatendeerd, zoals bv. volg de blauwe wandelpaden of niet buiten de rode zones komen. Vaak zijn ook pictogrammen aanwezig om e.e.a. te verduidelijken.
Het product wat ik gebruik is uniek, snel droog, geen oplosmiddelen, hoge glansafwerking en bijzonder duurzaam.

Doelgroep:

Distributiecentra, wharehousing, bloemenveilingen, transportbedrijven denk hierbij aan grote bedrijfshallen met veel beweging. Maar ook aan bedrijven die hun logo in de hal op de grond afgebeeld willen hebben.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Geen striptekeningen, voor de rest, laat je creatieve brein werken zou ik zeggen.

Social Network