ClickCease Ontwerpen van hrv-reclame - Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis

Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: TTWlogo
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 18-09-2013 14:15
  • Datum einde : 16-10-2013 14:09
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 63
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een logo en een huisstijl voor Tiptop Woonservice.

Wij zoeken een logo en een huisstijl die we kunnen doorvoeren in al onze communicatie. Kernelementen qua uitstraling zijn: Betrouwbaar, gemak, veelzijdig. Een wens (geen eis) is dat de consument het logo identificeert met 'huis' of 'wonen'.

Bedrijfsomschrijving:

Tiptop Woonservice of TTW ontzorgt eigenaren van een eigen huis. Via TTW kunnen ze schilderwerk laten uitvoeren en onderhouden, het huis laten isoleren, zonnepanelen laten plaatsen en onderhouden, verwarmingsketels laten vervangen en onderhouden of kozijnen en schuifpuien laten plaatsen. TTW heeft daarvoor overeenkomsten met verschillende gerenommeerde leveranciers. TTW biedt drie unieke elementen voor de consument: Ten eerste wordt de initiële investering aangevuld met een abonnement om (waar nodig) de jaren erna onderhoud uit te voeren. Ten tweede kunnen wij de vaak hoge eenmalige kosten uitsmeren over meerdere jaren. En ten derde zorgen wij voor duidelijke afspraken tussen consument en leverancier vooraf en bewaken wij de uitvoering - qua tijd en qua kwaliteit. En gaat er toch iets verkeerd dan zorgen wij dat het opgelost wordt. Daarom: Tiptop Woonservice, alle leveranciers in één abonnement.

Doelgroep:

Consumenten (tweeverdieners) 40+
Consumenten 55+
De doelgroep heeft geen tijd of geen zin om zich bezig te houden met selectie, aansturing en controle van leveranciers op het gebied van onderhoud en verbetering van de eigen woning. Dat laten ze liever aan een 'projectleider' over. Ze betalen liever een vast maandbedrag dan in één keer de hele investering - zeker omdat in het maandbedrag ook het periodieke onderhoud is opgenomen. Kortom: betrouwbare kwaliteit bij voorspelbare kosten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kernelementen qua uitstraling zijn: Betrouwbaar, gemak, veelzijdig.
Een wens (geen eis) is dat de consument het logo identificeert met 'huis' of 'wonen'.

hrv-reclame
  • Logo & Huisstijl # 258388 voor Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer hrv-reclame:

      Briefpapier even apart...

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 258386 voor Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer hrv-reclame:

      Bijgaand nog een variant op de huisstijl, een wat rustigere opmaak zodat het logo beter tot z'n recht komt...

      We zijn benieuwd naar uw reactie.

      H.groeten,
      Rienk
      HRV-reclame

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 254817 voor Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer hrv-reclame:

      Hierbij de huisstijl doorgevoerd in visitekaartje, briefpapier en envelop.

      We zijn weer zeer benieuwd naar uw reactie.

      H.gr.,
      Rienk
      HRV-reclame

    2. TTWlogo zegt :

      Dank je, ziet er heel goed uit. Neem het weer mee voor overleg met mijn partners.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 254344 voor Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer hrv-reclame:

      Fijn dat we zijn verkozen tot de top 3!

      Hierbij wat varianten met de door u aangegeven aanvulling.
      Er volgt ook nog een ontwerp van een visitekaartje.

      H.gr.,
      Rienk
      HRV-reclame

    2. TTWlogo zegt :

      Ik vind persoonlijk de onderste twee er leuk uitzien. Ik ga ruggespraak plegen met mijn partners.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 251385 voor Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer hrv-reclame:

      Beste,

      Hierbij onze bijdrage.
      We hebben gekozen voor opvallende (primaire) kleuren met een eenvoudige, eigentijdse uitstraling.

      We zijn benieuwd naar jullie feedback!

      Vr.gr.,
      Rienk
      HRV-reclame

    2. TTWlogo zegt :

      Mooi! Ik zou geen verbeterpunten kunnen formuleren. Gaat mee op de shortlist in het overleg met mijn partners, waar persoonlijke smaak ook een rol gaat spelen natuurlijk

    3. TTWlogo zegt :

      Gefeliciteerd. Na overleg met mijn partners ben je in de top 3 beland. We hebben 1 vraag: nu heb je anderhalf dakje boven de tekst opgenomen, maar wij hadden ook de associatie van een combinatie van een dakje bij de linker twee lijnen en een vinkje (alles OK) bij de rechter twee lijnen. Zie je kans om die twee elementen (dakje en vinkje) explicieter te maken zodat de kijker het meteen doorziet? En wil je ons dan ook laten zien hoe visitekaartjes er uit gaan zien?

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network