ClickCease Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: TTWlogo
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 18-09-2013 14:15
  • Datum einde : 16-10-2013 14:09
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 63
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een logo en een huisstijl voor Tiptop Woonservice.

Wij zoeken een logo en een huisstijl die we kunnen doorvoeren in al onze communicatie. Kernelementen qua uitstraling zijn: Betrouwbaar, gemak, veelzijdig. Een wens (geen eis) is dat de consument het logo identificeert met 'huis' of 'wonen'.

Bedrijfsomschrijving:

Tiptop Woonservice of TTW ontzorgt eigenaren van een eigen huis. Via TTW kunnen ze schilderwerk laten uitvoeren en onderhouden, het huis laten isoleren, zonnepanelen laten plaatsen en onderhouden, verwarmingsketels laten vervangen en onderhouden of kozijnen en schuifpuien laten plaatsen. TTW heeft daarvoor overeenkomsten met verschillende gerenommeerde leveranciers. TTW biedt drie unieke elementen voor de consument: Ten eerste wordt de initiële investering aangevuld met een abonnement om (waar nodig) de jaren erna onderhoud uit te voeren. Ten tweede kunnen wij de vaak hoge eenmalige kosten uitsmeren over meerdere jaren. En ten derde zorgen wij voor duidelijke afspraken tussen consument en leverancier vooraf en bewaken wij de uitvoering - qua tijd en qua kwaliteit. En gaat er toch iets verkeerd dan zorgen wij dat het opgelost wordt. Daarom: Tiptop Woonservice, alle leveranciers in één abonnement.

Doelgroep:

Consumenten (tweeverdieners) 40+
Consumenten 55+
De doelgroep heeft geen tijd of geen zin om zich bezig te houden met selectie, aansturing en controle van leveranciers op het gebied van onderhoud en verbetering van de eigen woning. Dat laten ze liever aan een 'projectleider' over. Ze betalen liever een vast maandbedrag dan in één keer de hele investering - zeker omdat in het maandbedrag ook het periodieke onderhoud is opgenomen. Kortom: betrouwbare kwaliteit bij voorspelbare kosten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kernelementen qua uitstraling zijn: Betrouwbaar, gemak, veelzijdig.
Een wens (geen eis) is dat de consument het logo identificeert met 'huis' of 'wonen'.

Social Network