ClickCease TOP Crea Carte Blanche voor Autonomic Business Platform Consultants Leusden - Logo & Huisstijl - Brandsupply

TOP Crea Carte Blanche voor Autonomic Business Platform Consultants Leusden

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Autonomic
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 13-07-2012 16:13
  • Datum einde : 01-08-2012 16:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 32
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Autonomic is op zoek naar een nieuw logo en nieuwe huisstijl. Een nieuwe logo, nieuwe
kleurstellingen en nieuwe visitekaartjes.
Het logo moet in de toekomst ook gebruikt kunnen worden voor andere marketinguitingen, zoals
pennen, memory sticks of andere gadgets.
Het logo en de huisstijl moet uitstralen waar Autonomic voor staat.

Bedrijfsomschrijving:

Autonomic is een bedrijf van zeer ervaren SAP techneuten. Deze mensen werken op locatie bij
grote opdrachtgevers aan de techniek op het pakket SAP te verbeteren en optimaliseren.
De kernwaarde van Autonomic is Super Specialisten. De leeftijd ligt, voor een IT bedrijf, hoog. Alle
medewerkers zijn tussen de 35 en 55 jaar en hebben allemaal minimaal 8 jaar ervaring in het
vakgebied. De ervaring en de focus van Autonomic is hun onderscheidende vermogen. De
belangrijkste onderscheidende kernwaarde die naar voren moet komen is Super Specialisten.
De andere kernwaarden van Autonomic zijn:
Flexibel – Autonomic kent een zeer flexibel beloningsmodel waar de medewerkers een groot deel
van de opbrengsten zelf krijgen en geheel zelf mogen bepalen wat ze hiermee doen. De
medewerkers kunnen in dit model geheel hun eigen auto bepalen, zelf bepalen welke opleidingen
op trainingen ze willen doen en zelf ook bepalen welke opdrachten ze wel of niet aannemen.
Betrouwbaar – In de snelle wereld van de IT is Autonomic een zeer robuust en betrouwbaar bedrijf.
Niet saai, maar sinds de oprichting in 2006 is het eigenlijk kommen en kwel geweest in de
economie en de IT en ze bestaan nog steeds. Ze doen geen gekke dingen, ze groeien niet sneller dan
ze aankunnen en ze bouwen gestaag door aan hun organisatie. Ook zijn ze zeer betrouwbaar naar de
klant toe, ze leveren als ze beloven te leveren en doordat ze zeer ervaren specialisten leveren is de
kwaliteit ook erg betrouwbaar.
Team – Ondanks dat de medewerkers elkaar niet veel zien en vooral op locatie zitten, is het een echt
team. Men gaat regelmatig met elkaar op pad. Er zijn veel bedrijfsuitjes en die worden erg
gewaardeerd. Ongeveer de helft van de medewerkers noemt als eerste het woord 'gezellig' als ze aan
Autonomic denken.

Doelgroep:

De doelgroep is tweeledig: ten eerste (nieuwe) klanten en ten tweede de mogelijk nieuwe
medewerkers.
De klanten zijn IT managers van grote bedrijven. De nieuwe medewerkers zijn ervaren IT'ers (denk
in de leeftijd 35+). In beide gevallen dus niet de jongeren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De huidige kleuren zijn groen en rood, maar nergens staat geschreven dat dat ook de nieuwe kleuren moeten zijn.

Social Network