ClickCease Weet jij de juiste match tussen verbondenheid en geschenken te maken? - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Weet jij de juiste match tussen verbondenheid en geschenken te maken?

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Collegamentogifts
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 08-01-2012 18:06
  • Datum einde : 08-02-2012 17:59
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 15
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We zoeken een professioneel en zakelijk (niet koud en afstandelijk), maar persoonlijk sterk (h)erkenbaar logo, waar de doelgroep zich mee kan identificeren…suggesties voor een korte, pakkende ondertitel zijn erg welkom. Logo wordt gebuikt voor online winkel, visitekaartjes en voor (schriftelijke) marketingdoeleinden.

Bedrijfsomschrijving:

"Collegamento gifts" (bedrijfsnaam) is een online-winkel in ontwikkeling, waar u geschenken en luxe cadeau artikelen kunt bestellen voor mensen waar u zich mee verbonden voelt, waarmee u een verbinding heeft of waar u een (hechtere) verbinding mee wilt krijgen.
Kortom, voor mensen waarmee u iets speciaal hebt of deelt!

Collegamento is Italiaans voor “verbinden”. Door middel van luxe geschenken kunt u uw waardering uitspreken en blijk geven aan uw onderlinge, bijzondere verbondenheid / relatie(s) met de ander. U investeert hiermee in uw verbondenheid met de ander binnen welk verband dan ook.

Onze overtuiging is dat uw motivatie, bedoeling en intentie om te geven zeker zo belangrijk is, dan wat u aan die ander geeft. Overigens zonder ook maar enige concessies te doen aan het cadeau zelf.

Zo kunt u als werkgever een blijk van waardering geven aan uw ( langdurig zieke) werknemer. Of uw verbondenheid tonen bij de geboorte van een kind. Een geliefde aan zijn partner of echtgenote, vrienden onderling, zakenrelaties en naar familieleden. Verbinding is persoonlijk.

Denkt u hierbij aan geschenken en artikelen, waar men met elkaar of afzonderlijk van elkaar van kunt genieten. Het gaat hierbij om: indruk maken, bevestiging geven en ontvangen, good feeling, beleving, intensheid, samen zijn en ervaren.
De diepere dimensie achter het geven van cadeaus.

We spelen met dit concept in op de tendens waarin het niet sec gaat om het bezitten van materiële zaken, maar om uiting geven aan en de bewustwording van elkaars verbondenheid. Dat u hierin wilt investeren en er blijk aan wilt geven met bijzondere en authentieke geschenken. Ook geeft u geschenken aan die ander waar u zich (meer) mee verbonden wilt voelen.

Doelgroep:

Midden en hoger segment, participerende, zelfbewuste en actieve mensen. Bedrijven en mensen die houden van het goede leven.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Er mag zeker een klassiek element in het logo zitten, maar overwegend strak / modern. Geen schreeuwende en felle kleuren. Professionele en zakelijke, maar ‘warme’ uitstraling.

Logo moet seperaat van de bedrijfsnaam gebruikt kunnen worden.

Steekwoorden:
Verbinden, verbondenheid, genieten, good feeling, gifts, luxe eenvoud, indruk maken, zakelijk, eerlijk, emotie, sfeer, waardering, bevestiging, erkenning, warm, intensheid, bijzonder, authentiek, relatie, samen zijn en ervaren.

Social Network