ClickCease creatief & uitdagend totaalontwerp - Overig - Brandsupply

creatief & uitdagend totaalontwerp

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Tamara Hagethorn
  • Categorie: Overig
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 20-11-2012 16:44
  • Datum einde : 02-01-2013 16:38
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 16
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Maak een catchy totaalontwerp voor een vernieuwde disposable (wegwerpservies) lijn. Wees creatief en laat je fantasie de vrije loop. We zijn benieuwd wat eruit komt!
Bijgesloten vindt u enkele voorbeelden van verpakkingen van concurrenten. Zo heeft u een beeld van we van u verwachten. Tevens vindt u de bijbehorende stanstekeningen in de bijlagen.

We willen graag dat u een totaalontwerp doorstuurd voor alle onderstaande disposables.
- Bestek Lepel
- Dessertbord
- Drinkbeker
- Aluminiumschalen 35 cm.

Het is niet de bedoeling dat elk totaalontwerp een ander ontwerp krijgt, maar alleen dat de productspecificaties en afmetingen aangepast worden op de aangeleverde stanstekeningen.

Bedrijfsomschrijving:

Een disposable leverancier heeft al meer dan 15 jaar hetzelfde logo voor hun productlijn disposables met de naam ‘Surprise’ en wil dit logo veranderen.
Het bedrijf wil zich met deze productlijn richten op 3 gebruikssegmenten:
het outdoor BBQ segment, de kinderfeestjes en verbouwingen.
Het eerste segment is voor dit bedrijf het belangrijkst.
De HEMA is een goed voorbeeld, zij is onderscheidend en modern, maar vervreemdt zich niet van de doelgroep (vrouwen tussen de 18 en 45 jaar, die behoudend en representatief zijn).

Doelstelling:
Door middel van een nieuw logo de omzet verhogen en door een modern en eigentijdse uitstraling de lijn opnieuw in de markt zetten.

Communicatiedoelstelling:
De disposable leverancier wil naar haar klanten communiceren dat de disposables vernieuwend, modern, feestelijk, betaalbaar en kwalitatief goed zijn.

Doelgroep:

De doelgroep die het bedrijf wil bereiken zijn vrouwen tussen de 18 en de 45 jaar met een modaal inkomen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Eisen:
- Het logo dat moet ontworpen worden voor verschillende toepassingen.
Het is de bedoeling dat het logo op een etiket geplaatst kan worden, op een topkaartje en op folie bedrukt kan worden.
- Wij willen graag een logo dat toepasbaar is op alle disposable varianten.
- Het logo mag niet meer dan 4 kleuren bevatten en mag tot de rand van het etiket gemaakt worden.
- Het logo moet rechtenvrij worden aangeleverd, in een bestand waar wij aanpassingen in kunnen maken voor de verschillende producten.
- Er moeten op het etiket 4 vertalingen van het product geplaatst worden. NL-D-FR-ENG.

De toegevoegde bestanden bij 'voorbeelden' dienen ter visualisatie, zodat duidelijk is wat voor iets wij willen. Het is niet de bedoeling dat de toegestuurde bestanden hierop lijken. In het toegevoegde bestandje 'stanstekeningen' willen wij graag uw uitgewerkte ontwerp aangeleverd krijgen.

Social Network