Nieuwe boekomslag, boeklegger en bijpassende A6 flyer

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Vipassanaweb
  • Categorie: Overig
  • Totaal budget: € 259.00
  • Datum start : 12-12-2013 12:18
  • Datum einde : 26-12-2013 12:11
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 34
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor de 2de druk van 'De Nacht dat de Sterren Dansten' is een nieuwe omslag nodig; met nieuwe foto's van het auteurs-duo.
De omslag van de 1ste druk is door lezers zeer positief ontvangen; er hoeven dan ook geen grote wijzigingen te worden doorgevoerd in het ontwerp, maar er is uiteraard ruimte voor verbetering!

Een leesfragment dat op de achterkant geplaatst kan worden:

Shantah, iedere vlinder moet worstelen om uit zijn cocon te kunnen kruipen, maar zonder die worsteling zou hij nooit het genot van vliegen kunnen ervaren. Dat is toch waar iedere vlinder naar verlangt? En zo is het ook met ons... De mens wordt niet geboren in een cocon. Bij ons zijn het de draadjes van de roomse kerk en de maatschappij die om ons heen worden gesponnen.

Formaat: A5, rugdikte 17,1 mm.
4/4 kleuren.
Omslag is met mat laminaat. Centrale schilderij op de omslag is in spot UV-lak.

Bijpassende boekenlegger.
Eenzijdig bedrukt.
4/4 kleuren.
Afmetingen: 5 x 17 cm.

Bijpassende A6 Flyer.
Tweezijdig bedrukt.
4/4 kleuren.

Op de website staat veel info; ook zijn er inmiddels honderden, zeer positieve, recensies geplaatst.

Bedrijfsomschrijving:

'De Nacht dat de Sterren Dansten' is een zeer opmerkelijke roman; o.a. omdat het boek geen ISBN heeft, en dus niet in de (online) boekhandel verkrijgbaar is!
Ruimte op de omslag voor ISBN/barcode is dus niet nodig/gewenst.

Het boek verspreidt zich via internet, en dankzij enthousiaste lezers.
Bezoek de website www.vipassanaweb.nl

BELANGRIJK: De omslag is voor alle vertalingen hetzelfde.
En de naam (en evt. website) van de ontwerper worden in het boek vermeld!

Doelgroep:

De Doelgroep:
leeftijd: 25 - 60 jaar
Hoofdzakelijk vrouwen (80%-20%)
Willen en weten dat het anders kan.
Actieve wereldburgers
Vrije denkers
Sociaal innovatoren
Bewustwordende mensen

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Blauw is de overheersende kleur.
De (huidige) titel is in Edwardian script.
I.v.m. het feit dat het omslag-ontwerp wordt gebruikt voor alle vertalingen,is het belangrijk dat het omslag-ontwerp ook zonder tekst wordt aangeleverd.

Social Network