ClickCease Mypinion actiepagina - Website design - Brandsupply

Mypinion actiepagina

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Jeroenhofman
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 149.00
  • Datum start : 08-02-2013 11:25
  • Datum einde : 31-03-2013 11:04
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 2
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Mypinion organiseert een actie waarbij een top 100 Boeken, een top 100 Films, een top 100 CD’s en een top 100 Games wordt samengesteld.
Het idee is dat je op de site komt, je kiest voor een categorie waarop je wil stemmen, vervolgens laat je je persoonlijke top5 achter en als laatste krijg je een bevestiging van de top5 waarop je wil stemmen.
Om deze actie draagvlak te bezorgen zijn we opzoek naar een mediapartner. Om een potentiele mediapartner over de streep te trekken willen wij visualiseren hoe de site waarop je moet stemmen eruit kan zien, wanneer er bijvoorbeeld een thema aan wordt gegeven.
In bijgevoegde bestanden zie je onze basiswebsite zonder verwerking van een thema. De bedoeling is dat deze pagina’s worden aangekleed met het betreffende thema.

Als 1ste ontwerp willen we graag werken met het thema Amsterdam. Dit betekent dat er bijvoorbeeld iets gedaan kan worden met een kreet als “Wat vindt Amsterdam?” of “De top 100 van Amsterdam”. De landingspagina moet dus een inspelen op het thema en voor de potentiële Amsterdamse mediapartner visualiseren hoe het aan kan sluiten op haar Amsterdamse identiteit.

Bij het ontwerp dient het thema en de structuur van de basis ontwerpen gehandhaafd te blijven.

Op basis van dit ontwerp zullen wij in eerste instantie opdracht verstrekken voor de 3 andere thema pagina’s en de vervolgpagina. Bij tevredenheid zal daarna het volledige webdesign worden gegund.

Bedrijfsomschrijving:

Mypinion is een startup die werkt aan een suggestie website voor boeken, films, muziek en games.

Doelgroep:

Voor dit ontwerp amsterdammers. Leeftijdgroep 15 t/m 55.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De bijgevoegde elementen moeten ongewijzigd verwerkt worden in de pagina.
De tekst in het bijvoegde plaatje mag wel verandert worden.

Social Network